- 611 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BİRAZ KÜL,BİRAZ DUMAN..
slm,bu ilk yazım ve acıkcası biraz heycan var içimde neyse geçer..insan duygularını,düşüncelerini,anılarını,hatıralarını herşeyi paylaşmak ister en azından yeryüzünde bir kişi ile de olsa..ama bu şekil de daha farklı bir paylaşım buda güzel bence..
Çok dolu olduğumu belirtmek isterim en başında ben bir arkadaşım,dostum.sevdiğim biricik bir kalple yaşadıklarımı yazmak istiyorum.Ama bu yaşananlar çok enteresan bir o kadrda çok sevgili inanılmaz bir sevgi yumağının akıl almaz yaşadıkları anılar..ve hayal dahi edilemeyecek bir tutkunun öyküsü de diyebiliriz buna hala içimi titreten..hala aklımı toz eden...ayni BİRAZ KÜL,BİRAZ DUMAN misali..
Anlatmaya başlamadan önce bu ufacık hem ön yazı mahiyetinde olan ufacık düşüncelerimi paylaştım..sanıyorum ben yazarken,sizde okurken o anları yasyacaksınız hemde şaşkınlıkla!en kısa süre de paylaşmaya başlıcam..Başlık her zaman biraz kül biraz duman olacak..bu muhteşem kelimelerin hakkını öylesine vermişiz ki....
YORUMLAR
slm,bu ilk yazım ve acıkcası biraz heycan var içimde neyse geçer..insan duygularını,düşüncelerini,anılarını,hatıralarını herşeyi paylaşmak ister en azından yeryüzünde bir kişi ile de olsa..ama bu şekil de daha farklı bir paylaşım buda güzel bence..
Çok dolu olduğumu belirtmek isterim en başında ben bir arkadaşım,dostum.sevdiğim biricik bir kalple yaşadıklarımı yazmak istiyorum.Ama bu yaşananlar çok enteresan bir o kadrda çok sevgili inanılmaz bir sevgi yumağının akıl almaz yaşadıkları anılar..ve hayal dahi edilemeyecek bir tutkunun öyküsü de diyebiliriz buna hala içimi titreten..hala aklımı toz eden...ayni BİRAZ KÜL,BİRAZ DUMAN misali..
Anlatmaya başlamadan önce bu ufacık hem ön yazı mahiyetinde olan ufacık düşüncelerimi paylaştım..sanıyorum ben yazarken,sizde okurken o anları yasyacaksınız hemde şaşkınlıkla!en kısa süre de paylaşmaya başlıcam..Başlık her zaman biraz kül biraz duman olacak..bu muhteşem kelimelerin hakkını öylesine vermişiz ki....
......................................................
aramıza hoş geldin pamuk şekeri.
her ilk güzel bir başlangıçtır.
yeni yazılarını okumak dileğimle.
saygımla.