- 2772 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Kendimi tanıyorum!muhakkak siz de tanıyın...
Merhabalar...
Evet yine geldim.en son duygusallığımdan söz etmiştim.bu akşam size sevmediğim bir özelliğimden bahsetmek istiyorum.Sevmediğim yönlerimde var elbette benim de...devede kulak misali olsa da sonuçta ben de bir kulum nihayetinde.Benden mükemmel olmamı beklemesin hiç kimse değil mi ama...
Ben bu huyumu seviyorum aslında.neyse ben anlatayım siz karar verin.bazıları beni bu konuda eleştiriyorlar.Ama ben kendimi haklı buluyorum herzamanki gibi.böyle de kendine güveni olan bir kadınımdır...
Çok doğru sözlü,lafı eğip bükmeden dobra dobra konuşanları çok takdir ederim ve ben de öyleyim.Kimisi bu özellğim için patavatsız,şom ağızlı,nerde ne konuşacağını bilmez vs gibi yakıştırmalar yapabilir.Saygı duyarım,insanların görüşleri benim için çok değerlidir.bu onların özgür düşünceleri ve fikirleri.eleştiriye her zaman açığımdır...
ben her zaman,her yerde, her ortanda çatır çatır doğruyu söylemek taraftarıyım.isteyen istediği gibi düşünebilir.Dedimya ben çok hoş görülü bir kadınımdır...Olabilir onlar farklı düşünebilirler onların şahsi görüşleri beni ırgalamaz değil mi ama haksızmıyım şiir dostlarım.... Bu dengesiz gülyabani suratlı kendini bilmez insanların kuş kadar beyinleri olsa zaten benim neden böyle davrandığımı anlarlardı.
Demekki kapasite,anlayış ölçü kotaları bu kadar limiti az tutulmuş zavallı ezik ruhlu insanlar bu kadar anlayabiliyorlar,benim gibi özü sözü bir erdemli kişileri...
Ne diyebilirim ki...Ben bu akıldan kıt,insanlığa zıt varlıkları kendime muhatap bile almam aslında...Ama işte gel gör ki benim ince ruhum temiz kalbim yine de kucak açıyor bu muşmula suratlı sevgili kardeşlerime...Dedim ya çok hoşgörülüyümdür.
İşte böyle de gani gönülllü bir kadınımdır diyerek,bu akşam ki tanıtım yazıma son vermek istiyorum...
Bu yazılarıma, ruh durumuma göre hareket edip,devam edermiyim etmezmiyim sonrasında karar vereceğim.isteyen okusun ,istemeyen de okusun...Zorbalık yok.Herke ş ler özgür iradesinde...Ben hiç sevmem zaten zorbalık yapmayı.Beni mutlaka tanıyın ama tamam mı?
Mutlaka okuyun bu yazıyı...Tabi isterseniz okuyun.Ama tavsiye ederim.Okuyun yaff...
(abla sen muhakkak oku)
asude_vuslat
YORUMLAR
Önyargılı olan kendine sorular sormaz, sadece her şeyi bilir.
Bana bu yakışır diyerek, kendimize bir görüntü süsü vermekten bahis ediyorum. Yapmak istediklerimizi istediğimiz icin mi yapıyoruz, yoksa öyle olması gerektiği için mi?
Nasıl görünmemiz önemlimi?
Kendin için iyi olanı seçmeyip, başkalarını mutlu etmek için, kişiliğinize öyle yakıştığı için mi uğraşırsınız?
Toplumda sürekli aşağılayıcı konuşan biri, öyle tanınmış, aşağılama normaldir kimse bir şey demez icabında öyle kişiliğe sahip olduğu için kimse alınmaz.
Fakat her zaman mütevazi olan kişi, bir kez, aşağılayıcı konuştuğunda, hemen yargılanır.
Açık sözlü olan, karşısındakine hiç düşünmeden, suçlarını anlatsa, kimse bir şey demez.
Fakat hep susan, sözlerini tartıp da konuşan, ayni açık sözlülüğü kullansa, yine yanlış anlaşılır.
Kendimize yakıştırdığımız bicimde yaşamıyoruz da onu söylüyorum.
Tam olarak oturmuş kişiliğinizi değiştirmek belki kolaydır, fakat etrafımızdakiler, kolay kolay değişimleri kabul etmiyor.
Aklima bunlar geldi yazinizi okurken (daha önce yapmis oldugum bir tespit aslinda)
Sizi tebrik ediyorum okurken cümle cümle ilerlerken saskinligimi durduramadim. Kendine bu kadar güveni olan bir insan görmedim sanirim bu güne kadar. Elestiriye acik olan insanlari severim. Benim tarzim degilsede sizi taktir ediyorum. noktasiz kendini ifade eden biri olarak sizi görüyorum.
Tebrik ederim