- 2261 Okunma
- 12 Yorum
- 0 Beğeni
153 - İBRET
Onur BİLGE
Arabadakileri yavaş yavaş çıkarmaya başladık. İlk işimiz yere örtüyü yaymak ve anneannemi bir köşesine oturtmak oldu. Kalanların hepsini indirdikten sonra herkes eline gelen işi yapmaya başladı. Mustafa Bey, ateş yakmak için kuvvetli odun topluyordu, ben de çalı çırpı... Yere üç taş koydu, sacayağı yerine. Getirdiği odun parçalarını aralıklı, hava alacak şekilde aralarına yerleştirdi. Yanlarına, getirdiğim çırpıları koydu ve yaktı. Çayımız doğada, doğal yolla pişecek, bitinceye kadar sıcaklığını korumaya devam edecekti.
Kilimin üstüne masa örtüsü serilmiş, her şey üstüne yerleştirilmişti. Kurumuş otlar, kilimin altında çıtırdıyor, bir şeyler fısıldıyordu. Anneanneme:
“Kuru otlar ne fısıldıyor, sizce?” diye sordum.
“Hayatın hakikatini...”
“Nedir o?”
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 6
ÖDÜL - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Off okurken bile içim bir tuhaf oldu. Bir de bunların gerçek olduğunu düşünürseniz. Gerçek anlmad ibretlik bir yazı.
Sizin analttığınız hikayeyi büyüklerimiz bize de anlatırlardı. Doğru ya da yanlış onlar da bilmiyorlardı. Demek bir yerlerde doğruluğu var ki, efsane olmuş gibi dilden dile dolaşıyor.
Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüeğinize.
Her şey aslına rücu eder!.. Topraktan yaratılanlar, toprağa gider!.. İnsan: “Yeri yiyeceğim!..” der; yer, insanı yer!..”
SEVGİLİ Onur BİLGE
Şu mubarek ayda insanları bol bol tövbe etmeye çağırıyorum.yazınızdan çok etkilndim.çok ders alacağmız noktalara değinmişsiniz.Sizden Allah c.c ebeden razı olsun .kaleminiz daim olsun.sevgierimle.
Kuru otlar ne fısıldıyor, sizce?” diye sordum.
_ “Hayatın hakikatini...”
evet bazen hersey konusur ot bile birseyleri anlata bilir.
yesillerde solar.her canli yok olur.
korkunc birsey o yilanin hikayesi.
allah insani kabir azabindan korusun.
yine degisik güzel bir hikaye.insani susturan seyler ile dolu.
yüregine saglik.sevgiler saygilar sonsuz.