- 1020 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
bilinç. - serdal şahiner alanya
Kısa kemersiz şortumla [kemer takmayı sevmiyorum. ] oldukça iticiyim.ve Alanya sokaklarında ömür tüketiyorum.reyhan hanım oldukça kızıyor : - yazı yazacagına üstüne başına dikat et diyor. Bense yaşadıgım topluma bakıyorum,korkak insanlar kendilerini ifade edemiyorlar .bekliyorlar birileri lütfetsin onlara aş iş sevgi sunsun .atanmışlarla köşeleri kapmışlar topluma egemen .bunun adıda demikrasi .halk yönetimi çogulculuk ,hadi çogul yanlışsa düşünün bir kez bir yerde on kişivar dokuzu şuna tecavüz edelim diyor. Biri yapmıyalım.şimdi çogunluk istedegini yapsın diyebilirmiyiz.ve ikibin dokuz.ramazan ayındayız.bir kadın televizyonda yorum yapan doçente [hoca ] soruyor. Eşimi başka bir erkekle aldattım nikahım bozulurmu.yanıt bozulmaz. Ne zaman bozulur bilmiyorum..bozulmalımı onuda bilmiyorum .olasıdır eksik bir şeylerin arayışı var ömürde. Çogumuzda oldugu gibi.
Dikatimi çekiyor kapitalizm kan kaybediyor. Sol bir çok yerde halktan oy almaya başladı.sol…
Toplumun emekle önemsendigi sosyal adaletin ön koşul oldugu. Halk egemenliginin toplumu biçimlendirdigi en yüce degerin insan oldugu sınıfsız toplum iddasında bir kavram.inancın yurt sevgisinin dogallıkla yaşanması düşünülen bir temel işlev. İnsanca yaşamın odak oldugu bir düzen. Dogumdan ölüme devletin yuttaşı olarak insan olmanın yerttigi yetmesi gereken bir disiplin.sitatikonun ve sınıfsallıgın nötürleştigi bir düzen.
Kısa kemersiz şortumla damlataş caddesini günde üç dört kez dolaşırken bunları düşündügüme bende içleniyorum.ilkel bir bataklık konpozisyonu olan televizyonları izleyip uyuşmak varken bu uyanık bilinç benide rahatsız ediyor.üzülüyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.