VEBALİN BANA
Nasıl başlanır bilmemki öylece yazıyorum sana,kelimelere sınır tanımadan.
Bir dosta yazılmıyorki satırlar biri tutuyor sanki kelimelerimi.Beni sorma bıraktığın gibiyim tek farkım,senin gezdiğin,adımına emanet ettiğin arnavut kaldırımlarını sayıyorum, belki sonuna geldiğimde gelirsin diye.Benimkisi deli işi biliyorum ama her aşıkta birazda deli değilmidir semce.Beni özlüyormusun,düşünüyormusun bilmiyorum ama senden cevap beklemeden ben cevabımı sunuyorum ben seni çok özlüyorum.Sen napıyorsun iyimisin her nefesin için dua ediyorum senin yaşadığını bilmek bile benim için tesellidir aciz bedenime.Bir gençlik aşkkıydı bizimkisi ben on yedisinde sense on altısından gün almıştın hınzırca.Elini ilk tutuğumda titriyordum gençlik diyim vermiyorum şuan karşımda olsan uzatsan ellerini avuçlarıma titrerdim hepde en derinden.Adresini eski komşumuz nilgün abladan aldım.Benim için zor oldu almak,olanları duyunca senin adına.Evlenmişsin bir yuvaya imza atmışsın hemde en güzelinden.Belki bir günah sana yazılan satırlarım vebaline yüklenmesi gereken.Mutlumusun,saklı cennetim benle olduğun kadar,eski gülüşün yerindemi peki sıcaklığınla.Tek istediğim vardı kelimelerime izin verirken,bu köhne şehrin bir yerinde bir adam unutamadı seni ve senli günleri.Çocukların oldumu senin gözlerini aldımı,hatırlarmısın bir kızımız olsun derdik ismi balım annesinden alsın balını diye.Ne de çok kıskanırdım seni sebepsiz yere,bir gözün izi deyse bakışlarına yakardım dibi delik dünyayı..Şimdi ismine bile aşina olmadığım bir adamın kollardındasın.Şimdi yansam ne olcak bu beni delirtsede,geri vericekmi rabbim seni bana.Herşey geride kaldı uzaklarda yakalanmıcak kadar.Seni özleyim’mi şimdi söyle bana yoksa bu mektubun sonu gibi sonmu bulsun sana sevdam.Şunu unutma yalnızca benden kalan hafızanda ben seni çok sevdim kırılmıcak duvarlarla.......
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.