- 1468 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Ey Sevgili ! .....
sevgili..............
zaman yeniden dönmeye başlar bizimle beraber. hikayeler yazılır sevdalardan arta kalan bildik sayfalara.
gönül iklimlerinden tanıdık onca yüzler gelir her biri bir birine benzer.
yol aynı, yön aynı, sevda benzer, oyuncular farklı, rol ise hep aynı.
şimdi o rollerden birini biz oynuyoruz. sevgide yok olma aşkın ta kendisi.
kıskaçlarla örülü bir aşk bu her yanı çevrilmiş hayat memat meselesi bir aşk.
bir tarafta ben. bir tarafta çile. bir tarafta elinden kayıp gideni tutmaya çalışan biri yıllardır fark edemediği güzelliği elinden kaydığını hisseden biri yani en güzel varlığımın bu dünyadaki kullanım hakkını kendinde gören biri.
şimdi dehlizlere dalansa benim yüreğim, parça parça şimdi.
kime yanayım. kendimi yakışıma mı. seni ateşe atışıma mı.
aslında her şey güzeldi belki de. yoksa ben mi hatayı getirdim sana .....
yoksa kötüydü de ben mi yol aldırdım sevgiye. aslında hep sorduğum sorular benim kendime.
yalnız bildiğim bir şey benim seni çok sevdiğim.
bense kürek mahkumuyum bu aşkın. ömür boyu uzaklardan boynu bükük bakıp kalacağım.
her gece bir yıldızı sen diye koynuma alıp yatacağım. ısıtacağım senin için.
evet bende buna alışmalıyım senin bana dönmeni beklemek yerine. senin mantıklı günlerin geri gelecektir.
ve bu istasyonda ateşle gezen birisi olarak bende yanıp gideceğim.
gerçi döneceksin bana, sen sevgiyi tattın bilirsin ve aşkı yaşamaya başladın.
cennette senle olmak çok güzel ama bu dünyada da olsa fena olmazdı.
ben şimdi bunlarla niye kafa yoruyorum ki akşamdan sabaha neler olur neler.
gerçekler gün yüzüne çıkacaktır elbet. sevgi her zaman galip gelecektir.
fırtınalar deryamın kıyılarını yalarken zamanı ellerimde oynatıyor yüreğim sultanın koyunda sana hasret günleri devşiriyorum şimdi
aslında yaktığım ateşle belki de kendi geleceğimi pişiriyorum.
benimkisi dönülmez sevda nöbeti bilirim ve yüreğimi yüreğine teslim ettim şimdi alda yok et beni sende var olmamın çaresi bu.
karşılık beklemeden sevdi bu yürek sessizce sevmeye devam edecek belki bu dünyada belki de cennette muradına erecek.
ben seni seviyorum kızım
ve ben seni bekliyorum
sonuna kadarda seveceğim
sen bende var olmaya devam edeceksin...
22-08-2009 hayrettin