- 942 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
kendimi tanıtıyorum/2
merhaba yine ben...
kendimi tanıtmaya devam edeceğim izninizle.tabi bize ne ya senden diyenler okumasınlar lütfen...önceki yazımda titiz olduğumdan bahsetmiştim.titizim dediysem hastalık derecesinde olanlardan değil tabiki.hemen her gün temizlik yapan bayanlara çok kızıyorum her hafta cam silerler,halıları yıkaya yıkaya eskitirler.fıtık olduğunu söyleyen ve balkonlardan halılarını silkeleyen bir sürü tanıdığım var.nedir bu ya,madem ki fıtıksın fıtıklığını bil kardeşim.her gün tepemden pat küt halı çırparsan elbette fıtık olursun.inanın şiir dostlarım ben bu temizlik hastası kadınlar yüzünden sinir fıtığı oldum...
temiz olmak başka bir şey temizlik hastası olmak ayrı bir şey.ben titizim ama aşırı değilimdir hiç bir konuda...gayet ölçülüyümdür temizlik hususunda.
mesela her sene muhakkak camlarımı en az bir sefer silerim hemde çamaşır suyu katarım silme suyuna.yaz kış dinlemem her onbeş gün de bir bizim evde elektrik süpürgesi açılır ve muhakkak evin her tarafı viledayla silinir.
çocuklarımı kışın soğuk günlerinde bile ayda bir muhakkak banyo yaptırırım. abartısız söylüyorum her hafta yaptıkları bile olur.
böyle de temiz titiz bir gadunumdur...
arkadaşlar benim en çok beğendiğim özelliklerimden birisi de çok aşırı duygusalım.insanlara çok değer veririm.onların üzülmelerine hiç dayanamam.onların derdi benim derdimdir.çevremdeki insanlar için çırpınır dururum diyemiyorum,çok duygusalım dedim ya.sırf bu yüzden bu söylediklerimi yapamıyorum.dayanamıyorum onların üzüldüklerini görmek bana acı veriyor.
arkadaşlarımın bir derdi sıkıntısı olduğunda hiç arayıp sormam...hasta olduklarını duyduğumda bir geçmiş olsun demek bile beni çok duygulandırır.o yüzden hastane ziyaretleri,taziyeler vs hiç bana göre değildir...
ya arkadaşlar ben çok duygulandım.daha fazla devam edemiyeceğim.bu konulardan bahsetmek bile bana ağır geliyor.bu akşamlık bu kadar yeter bence.bünyem kaldırmıyor... böyle de duygusal bir gadunumdur.
daha sonra yine devam etmek üzere şimdilik hoşçakalın...