Açılımlar
Güneydoğu’daki karışıklıklarda nihai amaç Arz-ı Mev’ud denen Büyük Yahudi Devleti’nin kurulmasıdır. Yahudi Kürtlerin idaresinde Kuzey Irak’ta bir Kürt Devleti kurulmuştur. Şimdi sıra Güneydoğu’yu Türkiye’den koparıp Kuzey Irak Kürt Devleti’ne ilhak etmektir. Ergenekon Terör Örgütü iddiasıyla yargı önünde olan örgütün amacı da budur. Ergenekon Masonların, Masonlar da İsrail’in yönetimimdedir.
Sınırda teröristlerle görüşen paşalar tesbit edildi. Bunların amacı Kürtleri TSK’ya ve Türklere düşman etmektir. Barzani’ye ve Talabani’ye silah veren Veli Küçük adlı paşa şu anda ETÖ’den yargılanıyor. Tayyip Erdoğan’ın amacı Kürtlerin TSK’ya ve devlete güvenlerini sağlamak diye düşünüyorum.
Ermeni meselesine gelince, Ermeniler Karabağ’dan çekilmeden sınırlar açılmamalı.
CHP ve MHP de esip gürlemek yerine açılım için tekliflerini getirmeli. Bir şeyi kabul etmemek için önce ne olduğunu anlayacaksın, sonra karşı çıkma sebeplerini söyleyeceksin.
ABD’nin Irak’tan Türkiye üzerinden çekilirken Kürtlerli ayaklandırıp bir Kürt devleti kurarak Güneydoğu’ya çöreklenmeleri imkânsızdır. Kürtlerin hepsi ateist DTP’nin oyununa gelecek diye bir şey yok. Irak’ta tutunamayanlar, Türkiye’de nasıl tutunacaklar? Türkler başka milletlere benzemez. Şu anda Türklerin en büyük düşmanı içerdeki hainlerdir.
Şu anda yapılması gereken açılım Kur’an Kursu açılımıdır. Bir an önce Kur’an yasağına son verilmelidir. İlkokul beşi tamamlamayan, yaz Kur’an kurslarına gidemiyor. Sekizinci sınıfı bitirmeyenler de, eğitim sezonundaki Kur’an kurslarına gidemiyorlar.Ne hikmetse İncil ve Tevrat kursu ise mevzubahis olunca yaş sınırı yok!.. Üstelik Yahudi ve Hıristiyan çocukları dini bilgilerini okullarında alıyorlar. Onların Lozan’ları var ne de olsa.
Necip Fazıl’ın dediği gibi öz yurdumuzda garip, öz vatanımızda paryayız. Ergenekoncuların en büyük icraatları da Kur’an yasağı ve İmam-Hatiplerin orta bölümlerinin kapatılması, inançlı insanların fişlenmesi olmamış mıydı? Bu sorumsuz uygulamaya karşı vefatından hemen önce Büyük Birlik Partisi Genel Başkanı Muhsin Yazıcıoğlu kanun değişikliği teklifi vermişti. Meclis bu teklifi bir an önce görüşüp bu insan haklarına aykırı yasağa son vermelidir.
Orta yerde böyle bir haksızlık dururken hastanelere Kürtçe bilen tercüman koymakla falan meseleler hâllolmaz.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.