- 658 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BUGÜN KENDİME YENİ BİR HAYAT ALDIM
Ücret olarak çok şey verdim belki; Belki bana çok pahalıya geldi…
Acılarımı verdim, yeni hayatıma karşılık, hüzünlerimi; Yüreğimin hazan yaprakları gibi savrulan tarafını. Güvensizliğimi, hırslarımı, nefretimi…
Kırlarda dolaştım bugün, yemyeşil bahçelerde çiçekler devşirip ellerime çocuklar gibi. Papatyalardan taç yaptım, taktım ellerimle, saçlarıma…Ve rûzgârla yarışırcasına koştum yollarda…
Çiçekler diktim balkonumdaki saksıya rengârenk. Elinden tutup evine götürdüm yaşlı bir teyzeyi. Ziyaret ettim dârülacezeyi, çocuk esirgemeyi ve bir fakirhaneyi…
Yetim bir kız çocuğunun kıvırcık, sarı saçlarını okşadım peygamberim gibi.. Deniz gözlerindeki ışığı gördüm ve sağ yanağındaki gamzesiyle gülümsemesini sevgime mukabele edercesine… Annesizliğinin acısına inatla beni gözleriyle sevmesine şahit oldum, buruk bir sevinçle…
Yeni bir hayat aldım bugün kendime…
Baharı yüreğimde hissettim bütün sıcaklığı ve tazeliği ile…
Herkese selâm verdim bugün, tanıdık, tanımadık, gülen bir yüzle. Ve gülen yüzlere rastladım mukabilinde. Daha bir pekişti muhabbetim yüreğime bu muhabbeti verene…
Güneşin batışını seyrettim yakamozlar eşliğinde, dans ettim ben de güneşle…
Yeni bir hayat aldım bugün kendime…
Güllerin kokusu bir başka güzeldi bugün ve kokladım içime çeke çeke. Salavatlar uçurdum meleklerin kanatlarında o güllerin en güzeli efendime…Affettim O’nun hatırına bütün kötülük edenleri nefsime…
Çamlara kurulmuş salıncaklarda sallandım, kuşlara yoldaşlık edercesine. Ben de sizin gibiyim, ben de coşku doluyum, içim içime sığmıyor diye haykırdım sessiz çığlıklar içerisinde…
Yarısı yeşil, yarısı kırmızı olan kiraz ağaçlarını düşündüm ve ayçiçek tarlalarını alabildiğine enginliğinde. Yaradanın kudretini gördüm bir kez daha hayretler içerisinde…
Bana bu yüreği verene, içine muhabbetler serene; gözümü yaratıp
Zevk alacağı güzellikleri var edene, dilimin tadını bilip, lezzet alacağı yiyecekler sunana ve yüzüme tebessümler giydirene, sonsuz şükürlerimle…
Bugün yeni bir hayat satın aldım kendime… Bedeli çok pahalıya gelse de…