- 554 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SENİ SEVİYORUM
Ne gözlerdeki hırçın bakış ,ne içsel bir can çekiş ,nede ona sahip olma dürtüsü ,hepsi benim için aşktan öte ,ama aşksız olmayan görgümüz...
Seni görsem .o sarı saçlarınla. göğün odağında derim ki! tanrım benim için bana özelmi doğdu bu aşk tanrıçası.... yada bana kucakmı açacak sarılacakmı .özlemlerimin ardından.koşa koşa ona gideceğim ben..tanrım çünkü onu sen benim için yarattın. iki dağın arasından usulca. sanki bir gülüşki o. hertarafımda güllerin açışı,sanki bir bakış ki o içimdeki sıcaklığın adı. sana adasam kendimi kabul edermisin beni .yolundaki güllerden gör beni.kokla beni içine çek anla seni ne kadar sevdiğimi. o andan sonra. sana tapmama izin ver..ve benim için doğdun benim için yanıma gel. tut ellerimi bak gözlerime manalı manalı.sarıl bana aşkım dayanılmaz yanlızlığımızın iki adresinde sen ve ben yazmalı .işte kıskansın tüm çiçekler seni .o güller senin kokunu duyunca yenilesinler kendilerini.dereler denizler nehirler ters aksın aşkımızın gücü önünde. o aşk öyle bir aşk ki doğayı bile kıskandıracak delilikte olmalı .yaşamsal doaçlamalar bile bizden feyz almalı.güneş doğmadan senden izin almalı. ayı gündüz gökyüzünde görürsen şaşma denge bozulur seni seviyorken bu alemde .ömrü az olan kelebekleri bile uzun yıllar yaşayacak .ben sana seni seviyorum dediğim sürece. bir yangın ki o hiç bir yürekte çıkmayan. örnektir ona tüm kanat çırpan kuşlar göğün ötesinde.o öyle bir yangın ki sönmeyecek. yıllarca.külleri örnek tutacak bizim gibi sevenlere.dağlar tepeler çorak topraklar aşk çiçeği açacak bir yanı kırmızı bir yanı beyaz. biz sevdiğimiz sürece insanlık tarhi değişecek belkide. bana bir gülüşün varya. ona değecek tüm aşklar.belkide ,yazın ortasında yağacak yağmurlar.denizde dalgalar boy,boy .çıkacak yutacak sevmesini bilmeyenleri birer, birer.kışın ortasında güneş yakacak ortalığı .zamanını karıştıracak.özleyecek ...doğa dengesini arayacak ...seni sevdiğim sürece...ama ben vazgeçemem seni sevmekten kendimi alamam... senin o gülüşüne kurban olan bir aşk yaşıyorum .saçlarından nefes aldığım sürece .....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.