SARI SAÇLI KIZ
Okul yıllarımdan..hatırımda kalan bir kaç hatıralardan,bir tanesi.ilk başta söyliyim..elektrikler kesikti dersime ,fazla çalışamadım..niye diye sorun..çünkü kompozisyonum..sıfır .olsun özendim yazmaya..inş. çok berbat olmaz..ilk okul 2. sınıf heralde,sıradan bir gündü..ta ki .... ayla gelene kadar..
öğretmenimiz sınıfa geldi,yanında tombul,sarı saçları,her iki yandan örgülü. tabi sınıftaki, çocukların hepsinin gözü ona dikli merakla bakıyor ve öğretmenimizin ne diyeceğini bekliyoruz..neyse öğretmenimiz beni çağırdı gel........dedi aylayı yanına oturttur.ay ben ne kadar sevinmiştim..ama sonunu bilmeden hala çok üzülüyorum ..
o günden sonraki gün..tombul kızımız açıldı ..tabi biz fakiriz yaa değiliz amma çocukluk işte ben..memur bir ailenin 5 çocuğundan.en sonuncusuydum..yani tekne kazıntısı..beni yanına yakıştırmamış..beni bir türlü yanına oturtmuyo..bende hem oturmak istiyorum .hemde çok kızıyorum..neyse yanyana oturduğumuz için defterimin arasında artist resmi vardı..o zamn tarık akan türkan şoray..çok meşhurlardıyaaa..neyse tombulum aylam..bana dedi eğer o resimlerden getirirsen yanımda oturabilirsin..benim de o zengin kızıya... yanında oturmak sanki benim seviyemi yükseltiyo..çocuk aklı işte.tabi ben ona resimlerimi getiriyorum ve oturmaya devam..tabi bu resimlerin sahibide ablam..
resimlerin defterinden söküldüğünü gören ablam beni bir güzel dövüyor.. ve ondan sonra ne oldu hatırlamıyorum..çünkü canım acıtandı aklımda kalan yanı..
YORUMLAR
tabi bu resimlerin sahibide ablam..
resimlerin defterinden söküldüğünü gören ablam beni bir güzel dövüyor.. ve ondan sonra ne oldu hatırlamıyorum..çünkü canım acıtandı aklımda kalan yanı..
....Sayfanıza daha sık geleceğim/gülümsemek için.......
ve de hatıraların bir ayapını yakalamak için.........
ne imla kuralları ne de cümlelerinizdeki yazım kurallarının hiçbir önemi yok. ilerde yazar olmayı düşünürseniz o zaman iş değişir. şimdilik içinizden geldiği gibi yazmaya devam etmelisiniz. kendi kendinizi eleştirmeniz de olgunluğunuzun, hayat ve kendinizle barışık olmanızın semeresi diye düşünüyorum. çalışmalarınızda başarılar diliyorum. sevgi ve saygılarımla.
Ne demek beğenmedim arkadaşım çok güzel olmuş.
Tek sorun şu.
Bu sitede yazılara pek fazla giren olmuyor ondan kaynaklanıyor okuma yorum azlığı.
İyikide okudum yazınızı çok enteresandır bende tekne kazıntısıyı ve bende ilkokulda tam beş yıl öğtermenimin
kızı ile oturdum.
Kalemin daim olsun arkadaşım sen yazmana devam et lütfen.