- 7790 Okunma
- 5 Yorum
- 1 Beğeni
kendimi tanıtmak istiyorum/1
merhaba diyerek başlamak istiyorum yazıma...
Bu yazıyı yazmakta ki amacım sizlere yani şiir dostlarıma kendimi tanıtmak.öncelikle şunu söylemek isterim,lütfen yazım hatalarımın kusuruna bakmayın.
gecenin bu vakti hiçte uğraşamıyacağım noktayla,virgülle,büyük harfle falan filan işte...
ki o kadar da iyi olduğum bir konu da değildir zaten yazım kuralları vs.
ilk başta şunu söyleyeyim gülmeyi de severim güldürmeyi de.ben kendimi övmekten de nefret eden bir insanımdır.hani vardır ya ben böyleyim ben şöyleyim...ya bırakın da sizi siz değil başkaları övsün değil mi ama.
evet gelelim bana.ben oldukça temiz,titiz,dürüst,güvenilir ve içi gibi dışıda nezih insanlar dan biriyimdir...bunu isterseniz bu sitedekiler dahil olmak üzere yaşadığım şehirden,mahallemden,komşularımdan hatta mahalle muhtarımızdan bile sorabilirsiniz.beni buralarda herkes tanır.parmakla gösterilecek güzide insanlardan biriyim dersem inanın abartmış olmam...
dedimya kendimi övmekten hoşlanmam diye,eğer kendimi övecek olsam sayfalar yetmez.ama şu özelliklerimden de bahsetmeden geçemiyeceğim.ben çok mütevazi bir kişiyimdir,burnu havada gezen tiplere de gıcık olurum.bizim binada da var böyle biri.
bizim yöneticinin hanımı aysel...burnu kaf dağında gezer.aslında onunla ilgili çok komik anlatacaklarım var ama dedikodu dan pek hoşlamam o yüzden hiç uzatmayayım.en başta günah, günah olmasa da hiç yakışmaz bana.ben içi insan sevgisi ile dopdolu bir kişi olmam hasebiyle hiç kimsenin arkasından konuşmayı sevmem ve konuşturmam da...böyle de hassas bir gadunumdur...
neyse efendim gelelim sadede.benim en sevmediğim huyum fazlaca temiz kalpli olmam.saflık derecesinde temiz niyetliyimdir.mesela bana gelip birisi bir şey istesin hemen veririm.bu yiyecek olur giysi olur hiç farketmez.mesela geçen bir arkadaşım beş lira borç istedi hemen çıkarıp verdim.komşumun yağı biter benden ister hiç hayır diyemem.
ama aynı gün geri isterim getirmezlerse asla tekrar vermem...safım dediysem o kadar da değil tabi...içim temiz olduğu için kıyamıyorum birisi bir şey istediğinde.ne yapayım huyum kurusun böyle de cömert bir gadunum işte...
neyse kendimi övmek bana yakışmaz,zaten beni tanıdıkça anlayacaksınız ne kadar temiz kalpli ne kadar sevecen bir yapıya sahip olduğumu.
neyse efendim kendimi tanıtmaya daha sonra devam edeceğim şimdi gitmek zorundayım.
iyi geceler...
YORUMLAR
ben kendimi övmekten de nefret eden bir insanımdır.hani vardır ya ben böyleyim ben şöyleyim...ya bırakın da sizi siz değil başkaları övsün değil mi ama.
demişsiniz... ancak
alt satırların tümünde kendinizden bahsetmişsiniz ?
Kamera şakası mı :))
Hem aklıma takıldı... hakikaten sizi merak etmiş olsak mahalle muhtarından nasıl bilgi alacağız hakkınızda :))
İyi geldi gülmek. Sağolun
bence sen kendini tanıtmaktan vazgeçç..kızma ama sen seni biliyorsun ya o yetmezmi...zamanla senin nasıl bir insan olduğun zaten anlaşılır...anlaşılmasa ne olur sanki...başka yazılar yaz ne olur bu yorumuma gücenmeyin..isterseniz ciddiye almayabilirsiniz..ben şair değilim yazarda değilim şiire olan tutkumdan bu siteye girdim..pişman değilim. çok güzel şairler şaireler var..hatta bazıları..ben gibilerini görmemezlikten geliyor..gönderme oldu ama inş. bu yazıyı okurlar..çok konuştum..hakkınız helal edin üzdüysem...saygılarımla..bir dahaki yazınızı bekliyorum...