- 3426 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
SEVMEK YÜREK İSTER
Sevmek kabiliyet ister,yetenek ister,yürek ister be usta,kolaymı içinde taşıdığın koskocaman bir yüreğin ağırlığına aldırış etmeden,üzerine başka bir yüreği oturtmak.Gönül sarayının krallığından feragat edip,oraya bir sultanı yerleştirmek.Sevmek onu geçmişini kabullenerek,acılarına ortak olarak,yaralarını iğrenmeden,gücenmeden en derinine kadar inip temizlemek ve sarmak,asla yapmayacağın yalnışları yapmış olmasına rağmen yalnışları geçmişte bırakıp doğrularınla dolu yepyeni bir yaşam başlatmak.Geçmişini,aşkını unutamadığını söylesede,güç toplaması için gün olurda o aşkın karşısına dikildiğinde dimdik ayakta durabilmesi için ona akıl vemek,başkası için dökülen gözyaşlarını ellerinle silmek hemde kendi yaşlarını belli etmeden.Onu mutlu etmek için çırpınmak,çabalamak hemde takdir görmeden,hayatında yaşamadığı şeyleri ona yaşattığını onun ağzından bilmek ama o dudaklardan bir seni seviyorum sözünü duyamamak,onu kaybetmemek uğruna hayatın boyunca kabullenemeyeceğin şeylere eyvallah demek,kıskanmak ama bunu belli etmekten çekinmek,başka insanların varlığından rahatsız olmak,bu rahatsızlığı belli etmek ve yinede susmak.Anlatayımmı daha usta,varmı dinlemeye sabrın,ben beni kaybettim,gözümün gördüğünü yüreğim,beynim kabullenmedi.Bir karanlığın içinde kendi yüreğimin ışığıyla aydınlanmaya çalışıyordum,günden güne içerdeki hava azalıyordu ve mum yavaş yavaş sönüyordu,hayat anlamsız yaşamaksa tatsız geliyordu,severken acı çekmek acıların en büyüğüydü.Sonra derler ya ’kul sıkışmadıkca,hızır gelmezmiş’ birgün ansızın sevgili senin görüpte kabul etmediğin,gönlünde hep bir melek gibi canlandırdığın oysa şeytan olan o gerçek yüzüyle gelip kendini gösterdi,ihanetin çirkinliği yüzündeki bütün gülleri soldurmuş,karanlığın iğrençliğine bürünmüştü.Gördüm,duydum ve anladım.....Sözü fazla uzatmaya gerek yok,sevmek yürek ister,dürüstlük ister,fedakarlık ister,saygı ister,ben seviyorum demekle olmaz bu iş koyacaksın yüreğini ortaya,sileceksin geçmişi ve yepyeni bir sevdaya yelken açacaksın,hatalar insan içindir ama hatalarından ders almayıp onları yinelersen,karşınında seveninde yüreğini incitirsen bu sevmek deil düpedüz kullanmaktır.Kirletmeden sevin sevgiyi...