- 713 Okunma
- 7 Yorum
- 0 Beğeni
151 - DAVUL
Onur BİLGE
Bavullarımız hazır. Okulun kapanması çok yakın. Karnelerin dağıtılmasını bekliyoruz. Öğretmenim, acele ediyorsak, karneyi almadan da gidebileceğimizi, gönderebileceğini ima ediyor. Anneanneme, Antalya’da ne kadar kalacağı soruluyor. O da bilmiyor.
“Yine döneceğiz, değil mi?” diye soruyorum.
“Döneriz belki. Kim bilir? Hele bir gidelim. Bakalım, Allah-ü Teâlâ ne gösterecek?” diyor.
Yalan söylemek istemediği için: “Döneceğiz.” Demiyor. O yalnız dönecek. Biliyorum. Hissediyorum. Gözleri umutla parlamıyor. İnandırmak için ısrarla bakmıyor, gözbebeklerime. Garipsiyorum. Onun tarafından da mı istenmiyorum?
Yoksa o da beni Hansel’le Grathel’in ormanda bırakıldığı
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 6
ÖDÜL - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Niksar'da çocukken yaşadığım iki gözlü baraka,Niksar kalesinin hemen arkasındaydı.Ramazanda top patladığı zaman evimizin camları sallanırdı.Davulcunun zurnacı eşliğinde çalmış oldukları türküleri dinlemek hoşuma giderdi.Şimdi ise Ankara'nın gökdelenleri arasında sıkışıp kaldım.Telefonumun saati ile uyanıyor,televizyonu takip ederek orucumu bozoyorum...
Çocukluk günlerimdeki ramazanlar,burnumda tütüyor...
Nostalji kokan anılara değinmissiniz...
Saygılar üstad...
cok güzeldi yine bir cok konuya deginmissin.
evet okumayi bilememek ne büyük bir sanci ve zorluk.
her alanda.gerek din gerek se hayati konular icin.
ben kadere cok inanirim.
bazi seyleri Allah belirleyip kaderimize cizmis.
ne bir kul degistire bilir ne de kendimiz.
benim inancim böyle kader konusun da.
yüregine emegine saglik.
sevgiler saygilar sonsuz.