...
......
YORUMLAR
Bundan sonra da bir şey yapacakları yok gibi…Böyle gelmiş böyle gidecektir…Bizler İbrahim ve onun gibi ciğeri ağzından lime lime gelen binlerce çaresiz işçinin üretime hazırladığı pahalı kotları giymeye devam edeceğiz..Onlar hastane odalarında rehin kalacak,gencecik hayatlarını yitirecekler ruhumuz duymayacak…Kızımıza oğlumuza belki kendimize aldığımız güzel ve şık kotların üstünde çaresiz emekler,yoksul terler olacak…Ve birde çaresiz insanların sonsuz hayalleri…ölümü göze alarak üretmekten korkmayan cesur ama yapacak başka işi olmayan insanların hayalleri…o sonsuz hayalleri…
Sosyal devletin dilencisi olmamalı…sosyal devletin her hangi bir alanda güvencesiz işçisi, olmamalı…Şemsiyesi herkesi kanatları altına almalı…Ölüleri hastane morglarında rehin kalmamalı…
İbrahim ne ilk ne sondur…Daha nice İbrahimler bu amansız hastalığa yakalanıp aramızdan ayrılacaklardır..Sayıları on bin kadarmış…hepsi ölümle peçeleşmekteler ve görebildiğimiz kadarıyla daha onların acıklı hikayeleri ile çok karşılaşacağız..
Hatta giyer kot pantolonumuzu birinin cenazesine bile katılırız kim bilir..?
İbrahim’e Allah’tan rahmet dilerim
Dünya hali. duyanlar Yunus’u anımsar biraz ve bir garip ölmüş derler…Devran sürüp gider bir İbrahim daha ölür …Ve daha niceleri…
Hayallerine selam olsun İbrahim.!
ah devlet ah.
sosyal olmak gerek sosyal.
halkını düşünmeyen hak iddia edemez.
saygımla.
duyarlıydın
dostum.
Konuşmalıyız..
Haksızlıklar karşısında susmamalıyız...
Bakan gördüğünden,
Duyan duyduğundan sorumludur..
Seçtiklerimiz, seçtirildiklerimiz sorumsuz olursa olacağı budur.
Kendimize yapılmasını istemediğimiz herhangi bir şeyi başkasına yapılmasına da müsade etmemeliyiz.
Konuşmalıyız..
İnsanlık ayıbını işleyenleri ikaz etmeliyiz.
Buraya kadar tamam. Fakat, yakın tarihte bizzat şahit olduğum bir durumu örnek vermek isterim. Hasta yakınım fenalaşınca hastaneye kaldırıldı ve bir saat içinde hastanede vefaat etti. İlçemiz belediyesi cenazeyi hastaneden aldı, defn işlemlerine kadar herşeyi ücretsiz yaptı. Hatta cemaat için araç bile verdi.Hiç bir bedel almadan.
Burada bir ayrım mı söz konusu, yoksa bilmezlik mi? Ne dersiniz ?
Devlet dirimize sahip çıkmıyor ama ölümüze gayet güzel sahip çıkıyor!..Neye yarıyorsa..
Duyarlı yüreğinize, insan sevginize saygılar..Selamlar..
hüzünlüşarkım tarafından 9/4/2009 11:33:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Hayelleri ile ömrünün baharında hayata veda edenlerin gerilerde bıraktkları acı ahtıraları öününde utanarak eğiliyorum....
Ne diyeyim gardaşım; Allah Rahmet etsin İbrahim'e...
Başı sağolsun garibanların....
İç kırmızı karanfil bırakırım mezarına İbrahim'lerin....
Nur içinde yatsınlar ülkemin ÖKSÜZ evlatları....
Bu durumlara karşı geldiğimizde ve bir iki LAF ettiğimizde
adımız SİYASETÇİYE çıkıyor gardaş... Bizde birşeyler
diyemiyoruz, içimize gömüyoruz ADALETSİZLİKLERİ...
Dün bir şiir karalaması yapıştım... Şiirin hikayeside; Bahar
Hocamın dün msn de sohbetimiz sırasında halkımızın bir
çoğunun yemek yapacağı sebzeyi bile pazar döküntülerinden topladığını, babalrın çocuklarına bir şeker dahi alamadığını anlattığında içlenip bir şiir karalamsı yapmıştım dün... Çok değerli bir dostum msj attı bana... bir mısrada tayyip'ten ve gülden bir mısra geçtim.... Rahatsızlık verir bu mısra, kaldırsan iyi olur dedi ve tabi değerli dostumu çok iyi anladığım için ve ne demek istediğini kavradığm için isteğini yerine getirdim...
Yani; bizi bu duruma getirenleri ve sürdükleri hayatı, çalıp çırptıkalrını dile getirmek SİYASET YAPIYORUZ OLUYOR ADI...
Biliyor musun, bir yerde bu haksızlıklara karşı çıktığım için çok değer verdiğim kişi bizi sitesinden bir kalemde sildi, BAŞI BELAYA GİRERMİŞ arkadaşımızın (!)
Neyse gardaş,
O yaslı yüreğini içtenliğimle kutluyorum....
Saygılar uçuruyorum gurbet ellerden....
Bir ara fırsat bulursak konuşuruz ADALETSİZLİKLERİ... Tabi
hayatta kalırsak.....
Değerli kardeşim,
Binlerce ibrahimlerimiz var bu memlekette.Bir lokma ekmek parası uğruna iş güvencesi olmayan yerlerde çalışıp yarına Allah kerim diyorlar.Bizler sahipsiziz kardeşim bizler öksüz kalmışız kendi vatanımızda.
Bizlere sahip çıkacak bir devlet babamız yok.Sadece kendilerini düşünen ihanetle meşgül insanlar var bu memleketin başında.
Eskiden başımız sıkışsa sığınacak bir liman görürüdük eh bu kadarda kötü değildi ortam.Yine birazcık el insaf derlerdi.Ya şimdi tamamen Türk milleti yalnız kalmıştır.
Ama şuda varki hiç tepkimiz yok her şeye eyvallah diyoruz bizlerde,bir çıkar yol olmalı diyoruz,diyoruz daaa hangi icratı yapıyoruz,yapamıyoruz yaptırmıyorlar bir saltanattır gidiyor.Dilerim en kısa zamanda bu millet bir çıkar yol bulur inşallah.Allahım yar ve yardımcımız olsun.
Rabbim kardeşimize Rahmet eylesin.Bu dünyada gülemedi inşallah ebedi isirahatinde Rabbim Rahmetiyle güldürür.
Varolasın.
Saygılarımla
Bahar
baharca57 tarafından 9/4/2009 10:41:39 PM zamanında düzenlenmiştir.