- 711 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Dost acı dermiş
Yalan yada yanlış herkese zararı vardır bilirlerdemi demezler yoksa gerçekdenmi .
bilmezler amma sanmam bildikleri halde doğruyu demiyorlar zaten ondan yıllarca .
herkes kendini kandırıp durmuyormu hasta kendini kendi hasta yapar hasta hastalığını bilir işin komiği hasta şurası ağrıdığı halde buram ağrıyor diyor birileri öyle .de . diyor çünkü dokdorlarıda biliyor hastalığı ne onlarda bildikleri halde nedendir bilinmez teşhisi başka koyuyorlar verilen ilaçlarda her tarafa zarar .
hani dost acı derdi yoksa dostmu kalmamış. bu etrafda ya yalan herkese zarar .
şu dağlarda bir yabancı bir kaç saat ancak kalır insanı yaka paça alırlar köylüler JANDARMAYA kalmadan peki oralarda ben bahaneyi nazik yalan derim siz ne derseniz deyin anahtar dostda karşıdır bilirsiniz sen huzur istemezsen sana huzur gelmez sen asayişe yardımcı olmazsan asayiş sana nasıl yardımcı olsun .
bir yerde suç varsa orda herkes suçludur bir gerçek suçlular öbür tarafda.
bana ne cilikden suçludur .
dünya çok küçük zaman çok kısa kimsenin yaptığı kimseye kalmıyor.
kurunun yanında yaşda yanmasa.
bir yeri insanlar kendileri bir yere getirir bir yeride insanlar kendileri batırır.
devlet düzelticem sen seyredersen ki seyrediyorlar olmaz .
ALLAH hiç kimseyi amma hiç kimseyi istemediği bir şeyi vermez .
bak mesela çanakkaleden geçirmek istemedik.
ablam okuma yazmayı kendi öğrendi.
ama ben hastahanelerde TÜRKİYE cumhuriyeti vatandaşı yanında tercuman gördüm .
TÜRKİYE cumhuriyeti vatandaşı türkçe bilmiyor .
çok şeyler anlatmıyormu devlet onu türkceyi yasakmı etmiş.
Zora düşüncemi bilmediğin dilin hastanesine gidilir .
Bitek devletmi vatandaşına korur kollar vatandaşda devletine koruyup kollamazmı.
bir köy düşünün çalışan didinen samimiyetle koruyup kollayan kendisi için .
bir başka köy düşünün çalışıyor görünen işyok icat etmeyen bahane arayan .
her söze inanan kendi gibi düşünenleri doğru diyen arkasından giden .
sora cahilim diyen cahil başka şeydir iyi niyetli kötü niyetli insanlar vardır.
çıkılmaz bu işin içinden kişi kendini bilmedikçe .
bileceklerinide sanmam tarih tekerürden ibaret
yahya sevim aydın