BİR PİDE PARASI...
Huzurun ayındayız, ayların sultanındayız.
İmkan dahilinde muhtaç insanlarımız için bir şeyler yapma çabası çoğumuzda vardır. Özellikle böyle zamanlarda daha hassas oluyoruz.
Bir şeyler yapalım.
Bir şeyler yapmaya çalışalım.
Sonuçta her akşam evimize ekmek veya pide alıyoruz.
Gelin bu ramazan 1 pide parası fazladan verelim fırıncıya veya bakkala. Oda ihtiyacı olana bedavadan versin o pideyi. El ayak çekilince bayat ekmek alan insanlarımız var, çöplerden ekmek toplayıp iftar sofrasına koyan insanlarımız var.
Ufak gibi görünsede bir ışık yakalım onlara, yalnız olmadıklarına dair, unutulmadıklarına dair.
BİR PİDE PARASI FAZLADAN VERELİM.
YORUMLAR
GURURLU FAKİR de kınanır ama hasret kaldık!
Modern dilenciler türedi.
Adlarını telefonlarını yazıp, kapısını açık buldukları apartmanlardaki posta kutularına koyuyorlar:
"YİYECEK PAKEDİNİZİ bana verin." diye.
Yakında kart bastıracaklar. Şirketleşecekler. :=)
Gurur, has kullara mahsus...
Kutlu/yorum.
Bir iki damlası kirli diye bir okyanusu kirli görmek ne kadar doğrudur. Önceleri sadaka taşları var mış. Semtlerin çeşitli yerlerinde. Durumu iyi olanlar bu taşlara bir miktar para bırakırmış ve karanlık çküncede ihtiyacı olanlar ihtiyacı kadarını bu taşlardan alırlarmış.
Bunlar güzel gelenekler, iyi niyetle yapılmış ve paylaşımı amaçlyan bir hayırın gururla red edileceğini zannetmiyorum.
Hadi biri reddetti, sayıları o kadar çok ki...
Sinipte meydanı arsızlara mı bırakalım.