- 4271 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
GERİSİ ACI,GERİSİ YALAN,GERİSİ AYRILIK OLDU.
Giremedin en güzel mevsiminde kapısından içeri aşkın...O ki her yüreğe tazeliğini veren cennet iksiriydi...Yakışmazdı bana gidişinin üzerine hayıflanmak,farkındaydım senleyken bile bensizdin,farklıydın aynı sen giderken benden başka herkese,bakabilirmiydin gözlerime,rahmeti değmeseydi yüzüne...
Ayrılık şimdi dahada mübah oldu aşka!Yokluğun yarattığı acı karşısında boyun büker varlığın,gelseydim AŞK olmazdım ben...Hakkım çoktu belki üzerinde ama yinede yoktum ben sende...
Ismarlama bir aşk deildim ben,tuz basılan yaraların azabından gelmiştim sana,satır başlarındaki ağır cümleleri kaldırıp,en duru anlatımı alıpta gelmiştim koynumda,anlayabil diye tüm sözcüklerimi yeni baştan yazmıştım noktasını,virgülünü itinayla yerleştirmiştim kelimelerimin arasına,oku diye açtım sana en güzel gönül şiirlerimin sayfasını,yazdığım tüm satırlar noktasızdı,sen koy istedim tüm noktalarını...
Olmadı okuyamadın sen en güzel ilahilerini gönül mabedimin,sildin kara bir ihanet silgisiyle sana yazılan tüm şiirlerimi...
Son treni bekledim yalnızların istasyonunda,gittim sonra yazıpta sana geçmişimi ve bendeki siyah lekeni,bugünüm olamadan ve ulaşamadan yarınıma,gittim ben senin olmadığın,olamayacağın yerlere.Varlığımdan sıyrılıp,siyahi matemlere inanıp,kan rengi gömlekleri giyipte gittim...
İhanetle noktalanan bir aşkın,gurur duyduğum sadakatini yüreğimde taşıyarak gittim...
GİTTİM....
Hoşcakalsınlar şimdi ardımdaki öksüz papatyalar ve kırçiçekleri...Ne çok sevmiştim seni ben,hala içimdeydin karışırken karanlığın,mavi ve sahipsiz sularına,bir tek gülüşünle bile dolardın yüreğimin en kuytu yerlerine,yıldız yıldız açardın gökyüzümde...Ve YETER kılmıştım seni,uçsuz bucaksız ummanları dolduracak sevgime,vuslata eredim yordamsızca söylediğin bir tek sözünle bile...
Aşktı geçerdi,özlemek güzeldi,özlenenin çirkinliğine rağmen...Acısı önceydi,şimdi ise kabuk sarmış bir eski yara..
Acı geçerdi,bir tek geriye neşter vurulamayan cerehat dolu bir yara kalırdı,geçmezdi...
Gerisi acı..
Gerisi yalan...
Gerisi ayrılık olurdu...
VE GERİDE,ÖDÜLÜ İHANET OLAN BİR YAŞANMIŞLIK KALIRDI...
MELİH-22-9-2007