- 801 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KÜÇÜK BİR BAŞLANGIÇ
ÇOK KÜÇÜKKEN YAPMIŞ OLDUĞUM BİR CAHİLLİKTEN DOLAYI TÜM HAYATIM BENİM GÖZÜMDE ZEHİR OLDU. HER ADIMIMI KORKARAK ATAR OLDUM. HER YAPTIĞIM ŞEYDEN ÖNCE ONUN BANA BİR ZARARI OLUP OLMADIĞINI ÖĞRENDİM DE YAPTIM.
BEN BİLİYORUM Kİ BU YAŞADIKLARIMIN HİÇ BİR SUÇLUSU YOK. BİLEREK YAPILAN BİR ŞEY YOK ORTADA. AMA ÇEKİLEN ACILAR ÇOK. VE BEN BUNLARI TEK BAŞIMA ÇEKİYORUM. ÇÜNKÜ; HİÇ KİMSEYE SÖYLEYECEK BİR ŞEYİM YOK.
BEN BU YAZIYI SADECE AİLELERİN BİLİNÇLİ OLMASI İÇİN YAZIYORUM. LÜTFEN ÇOCUKLARINIZLA ELİNİZDEN GELDİĞİNCE İLGİLENİN. ONLARA HAYATI, YAŞAMAYI, HER ŞEYİ GÜZELCE, DOĞRULARIYLA ANLATIN. ONLARI KÖTÜ İNSANLARDAN UZAK TUTMAYA ÇALIŞIN, ONLARI HER KONUDA AYDINLATIN. CİNSELLİĞİ, GENÇLİĞİ, ARKADAŞ ÇEVRESİNİ, İLERİKİ YAŞAMINI… HER ŞEYİ ANLATIN. TABİKİ HATALARI OLUR AMA EN AZINDAN BAZI ÖNEMLİLERİNDEN UZAK KALSIN. DİYELİM Kİ KALAMADI. ONLARI ANLAYIŞLA KARŞILAYIN. İNANIN Kİ ONLAR SİZİN ÇEKTİKLERİNİZİN BİN KATINI ÇEKMİŞTİR. HİÇ KİMSE KÖTÜ BİR ŞEY YAPMAK İSTEMEZ…
BEN BANA ÖĞRETİLMEYENLER YÜZÜNDEN KARANLIK BİR ODANIN KAPISININ ARKASINDA HAYATIMI İLERLİTİYORUM. VE BU ÇOK ACI… HİÇ KİMSENİN BENİM GİBİ BUNLARI YAŞAMASINI İSTEMİYORUM. BU YÜZDEN KÜÇÜK BİR BAŞLANGIÇTA OLSA BAŞLAMAK İSTİYORUM.
BİR KAÇ KİŞİYE DE OLSA ANLATMAK İSTEDİKLERİMİ ANLATABİLDİYSEM NE MUTLU BANA…
YORUMLAR
İnsan bu ya,nasihattan hoşlanmaz! Siz bu taş dersinizi,başınızı vurunca kanayacak;o sadece inanır gibi yapar,birgün başını bir taşa vurup kanadığında,elini bakarak,"Ya demişlerdi ama ben anlamamıştım!" Tabi ki bu eğitimin ve ilginin hiçbir anlam ifade etmediğini söylemek anlamına gelmez,ama,insanın böyle bir yüzü vardır.Keşke olmasaydı.Ama,Allah içinde,kul içinde arınılmıyacak kir ve hata yoktur.Yeni bir hayat ve yeni bir dünya için silin o mel'un geçmişi..Şimdi...Selam,saygı...