- 1201 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
ANAYA SİTEM
Hani beni senden koparırcasına aldırya anam o gün.Hatırlarmısın o anı yüreğine taş basmanı istediler kopardılar canını ANAM.
Bir ana yı yavrusundan öksüz bırakanlar nasıl huzur bulurlar be ANAM.Sen yoktun yanımda bilmiyordum bende anasızlığın acısını.Aylar geçti ANAM senin sütünün kokusunu alamadım ben ağladığımda yanımda olmadın ki ANAM.Gözyaşımı bile silenim olmadı.
Emeklemeye başladım,sonrasıraladım ve yürüdüm.Ben hiç anne diyemedim biliyon mu ANAM .Büyüdüm 6 yaşına geldim.okula yazıldım o günü hiç unutamam gözlerim hep seni aradı nasıl tanıyabilirdim ki seni hiç gül çehreni görmemiştim ANAM.Hayırlı duanı alıp elini öpmek çok istedim.Biliyormusun okulaki çocukları hep kıskandım her çocuk ailesiyle gelmişti bense,boynu bükük onları izledim sol yanım çok acıdı ANAM.Gözlerim onlara bakakaldı yüreğime inen gözyaşlaım içimi dağladı AH AHHHH ANAMsen yoktun yanımda.Ben bi erkek öğretmenin sınıfına düştüm daha ilk günden beni horlamaya başladı neye anam başarılı öğrenciydim okulumu başarı ile bitirdim.Sonra sen büyüdün dediler hiç sevmediğim biriyle evlendirdiler.Oysa ki sınavlarımı kazanmış bende senin gibi hemşire olucaktım.
Aradan yıllar su gibi geçti anne oldum 1kız 1 oğlum var anam.Ben senin gibi yapmadım ANAM.Onları hiç bırakmadım terketmedim kaderlerine .kızım evlendi bi de torunum var.Oğlumu vatana emenet ettim oda en kıymetli şekilde bana belgelerini getirdi .Biliyormusun daha çok yazıcaktım ama ben senin ANALIĞIN gibi hiç yapmadım ANAM .
YAZAN:ÖKSÜZ BIRAKILAN YAVRUN
YORUMLAR
ne diyeceğimi bilmiyorum şu anda!!yüreğim sızladı gözlerim doldu kalakaldım öylece..çok acıklı çok acıtıcı yaşananlar..
hayat bazen ne acımasız oluyor..sevdalı yürekleri paramparça ediyor..acınızı çok iyi hissedebiliyorum..sizi ayrılığa iten sebepleri bilmiyorum ama inanın sizin yaşadıklarınızın binlerce fazlasını annenizde yaşamıştır..ona beddua etmeyin..rahmet dileyin..hiç bir anne durduk yere yavrusunu terkedip gidemez..ama bazen kader ağlarını çok kötü örer ve çaresiz bırakır..
şimdi sizi düşünüyorum..doğru mu yaptınız diye..tabi ki doğru çoçuklarınız için verdiğiniz mücadele takdiri şayan bir durum..
önünüzde eğiliyorum..ama en zoru sizin yaşadıklarınız...mutsuz bir evlilik sevilmeyen bir eş çocuklarınız için bir ömrü feda etmek..keşke o çocuklar olmadan ayrılabilseydiniz de bir de aile özlemini sevgi özlemini çekmeseydiniz..çok acı ve vahim bir durum..dilerim ki bundan sonra ki hayatınızda kendiniz için yaşarsınız..mutlu sonsuz yarınlar dileklerimle..
ziya var
hiç sevmediğim biriyle evlendirdiler
================================
Küçük yaşta anasından ayrılan körpe kuzular, onun sıcaklığından ve şefkatinden uzak olarak yaşarlarken hep gözyaşı içinde boğulurlar.Belki Ana erken gitmiştir belki de kader böyle çizilmiştir.Ancak ana yavrusu için hep özlemdir hep hasrettir ...Duygularaka okuduğum bu satırlara hasret gözyaşı bırakıyorum...
Allaha Emanet olunuz .Siz yavrularınız bırakmayınız .Azrail bile gelse Çocuğum var dediğinizde o bile duraklayacaktır ...
Saygılar efendimmm...