Dertleşecek birine ihtiyacım var!
Dertleşecek birine ihtiyacım var!
Hayatımın aşkı diye adlandırabileceğim adam Altan!!! Sesine…yüzüne.. kişiliğine… ona hayranlığımı cümlelerle anlatmama imkan yok…bana bir o kadar uzak bir o kadar yakın… ikinci kez gördüm dün… o kadar asil ki! Benimle olmama ihtimalinin olduğunun farkındayım((bu cümleyi kurarken cümlenin canımı yakışını en aza indirgemeye çalıştım))
Kardeşimi askere yollarken gördüm ilk kuzenimin arkadası.. o kadar genc in içinde parıl parıl parlıyordu onu fark etmemem imkansızdı… bembeyaz yüzü saç renginin açıklığına inat kömür karası gözleri kısacık saçları, boyunun uzunluğu güçlü yapısına rağmen narin görünüşü… bugün bir kez daha görebilme umuduyla dışarı çıktım annem koray ve kardeşiyle… kimse bilmiyor tabi ona olan hayranlığımı… onlar gezmek için çıktığımı sanıyorlar. Kalabalığın içinde gözlerim onu aradı hep… aramaktan yorgun düşüp umutsuzluğa düştüğümde ‘’ beni bu halde görmemeli!’’ diyip canlanıyordum hemen…saatlerce yürüyüş yolundaydık bir çok genc i ona benzettim yüzüne bakamayıp arkasından baktım ya oysa dedim kimisine… görmedim işte bir kez daha bakamadım gözlerine, hissedemedim yüreğinin sıcaklığını… kardeşimin askere giderken arkadaslarıyla çekildiği fotoğraflar… umudum onlar işte. uzun uzun bakabileceğim ona onsuzken…
Koray kardeşimin arkadaşı aynı zamanda benimde arkadaşım:S Bu akşam yürüyüş sonrası konuşurken tutuverdi elimi.. baştan afalladım biraz ama kız arkadaslarımda elimi tutuyor bazen… kardeşinin bakışlarını fark edip, bıraktırdım elimi... şakaya vurdum biraz kardeşi yanlış anlamış olabilirdi… onlardan ayrılıp, eve geldikten sonra mesaj geldi ondan ‘’beni verme ellere, al sakla yüreğinde, gösterme kimselere bitanem’’ bugün ayrılmıştı sevgilisinden beni verme ellere diyordu mesajda… pek heyecanlanmadım sanırım ama şaşırdığımı söyleyebilirim bugün yine muhabbet ederken onun benden bir yaş küçük olduğunu söyledim arkadaşa… tam arkamdaydı beni kendine çekip kulağıma doğru eğildi ’hep hatırlatmak zorundamısın!’ dedi nefesini tenimde hissettim bi değişik oldum... o anın devam etmesi için neler vermezdim…
Bu karmaşık düşünceler içinde kaybolduğumu söyleyebilirim Altan ve Koray hangisi gerçek aşk tı ((aslında bu kelimeyi hiçç kullanmak istemiyorum aşk kelimesi çok fazla kullanılıp eskitildi diye düşünüyorum)) hangisi sevgi ya da hangisi aşk değil düşündüğüm!
Hangisi gerçek?
YORUMLAR
o anın devam etmesi için neler vermezdim…
Bu karmaşık düşünceler içinde kaybolduğumu söyleyebilirim Altan ve Koray hangisi gerçek aşk tı ((aslında bu kelimeyi hiçç kullanmak istemiyorum aşk kelimesi çok fazla kullanılıp eskitildi diye düşünüyorum)) hangisi sevgi ya da hangisi aşk değil düşündüğüm!
Hangisi gerçek?
.....................................
sanırım
yaşanılan anlar
ve
anılar gerçektir.
kalemin rahatlığında
kendimi buldum.
edebiyat dolu anlarla
.....................................