Ben sende "gönüllü" kaldım
*Dışarda varsın kar yağsın. Havadan bana ne . Yoksa hangi damla bana ait? Hangi rüzgâr benim söyle? Benim olan ne ki hasretinden başka, nedir veya kimedir bu başkaldırmalarım, Acaba sensizliğe mi yoksa zamana mı?*
___________
Geçmişimde, geleceğimde, sen varsın hep hayalimde... Uğruna harcadığım geçmişim değil sadece Beni kahredip yıkan, onda yapışıp kalan, hasretimdi yüreğimi ’böylesine’ sızlatan... Mazide mecbura bırakıldığım ayrılıktır, her andığımda belleğimde depremler oluşturan. Oradan da duygularıma bulaşan.
Zirveye oynadım seni sevmelerimde... Anla artık! Alışılagelmiş bir sevgi değil bu. Esiri olduğum duygularımla göz göze geldiğimdendir derbeder oluşlarım. Bu kaçışlarım!! Sensizlikle iç içeyim, Onca beklemelerime rağmen, yutkunmalarıma sebepti korkularım.
Böyle mi olacaktı bana gelişlerin? Seni sevişlerim ! Gün be gün bu mateme sebep yalnız ben değilim, Hayallerimdeki sensin. Hiç aldırmadan beni hesapsız yargılayan, Ayrılık kararınla sendin gülümsemelerimden koparıp beni çılgınca ağlatan.
Ben sana hep gitme demek istedim ama diyemedim... Gitsen bile, son bir görseydim dedim ardından Kendi kendime yüz bin kere... Her anımda sensizliğime yanmaktan öteyim şimdi, Dudağım engelliydi dilim tutkun, sevgimi son kez haykıramadan sana, el bile sallamamı beklemeden niye gittin?
Unutmak istediğim sensizliğimle yalnız kaldım yine. Öğrendim zamanı saniyeden, tanıştım gece ile. Acılarla, hasretle ölünmediğini aşkınla öğrendim... Yine de hiç bir şeyin seni sevmek kadar zor, bir o kadarda hayatıma can kattığını ne kadarda çabuk kabullendim tahmin edemezsin.
Sıçramadan atlayıp geçmek istediğim yasaklarımdın, yakalamak istediğim hayali umutlarımdın... Arzulanan cevapların rafta toza karıştığı bir zamanda, halen sende umutla ’gönüllü’ kaldığım ezberimde, çünkü senli yarınların hayaliyle avunurken, seni bekleyeceğime, Yüreğimi şahit tutarak yemin ettim.
Acabalara sarılı da olsa gelişin, umutluyum. Biliyorum sen de seviyorsun ve bu Benim t e k tesellim... Yanımda değilsen de sende sev beni, yanımda olmasan da bu bana bir ömür yeterli... Ömürlüğüne, seni sevmek için uğruna ölsem de ben kararımı taa o gün verdim.
*Ben, sevdama şahit hislerimle... Sen, bana adamış olduğun s/gözlerinle... Daha çok buluşacağız yarınlarda /doyamadığımız aşkımızla/ anılarla sınırlı dahi olsa.
__________
Şahinde Hülya Kahraman / 15.8.2009
YORUMLAR
Ben, sevdama şahit hislerimle... Sen, bana adamış olduğun s/gözlerinle... Daha çok buluşacağız yarınlarda /doyamadığımız aşkımızla/ anılarla sınırlı dahi olsa.
__________
harika sevda kokan yazınızı keyif alarak okudum kutlarım sevgilerimle yüreğinizden sevgi hiç eksilmesin.