- 480 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
Yazınız bana "ÇOK GEÇ "şiirimi hatırlattı
Sevdim:
Suçum seni sevmek diye,
Hasret kaldım güne/güneşe.
Gitti dediler:
Adını unutayım diye,
Ket vurdular dilime,
Uykuyu haram ettiler gözlerime.
Gelmedin:
Sensiz yaşam benim neyime ?
Sicimi aldım elime,
Çürükmüş kopuverdi.
Çok geç !.....
Bana dönmüşsün bu gün,
Telli/duvaklı gelin oldum dün,
Kınam yakılmıştı elime,.
Senin gittiğin gün
küsmüşsün;
Dilim ’gelme,git ’ dese de,
Ya gönlüm ;
Gönlüm dermi ’git ’diye?
Anlardın,bi kerecik baksaydın gözlerime.
Güçlü kaleminizi Kutlarım
saygılar
nerimanK tarafından 8/31/2009 10:30:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
Kız çocuklarının her kesimde olmasada kadersizliğini göstermişsin bu gerçek öyküde. Maalesef hala da var bu şekilde aileler haberlerden izlediğim kadarıyla. Olması gereken ise çocuklarla yakın olmak, onları anlamaya, değer vermeye çalışmak. Bu şekilde hareket edildiğinde sanıyorum kimse mutsuz olmayacak ve yanlışta yapmayacaktır. Para karşılığında satılmak... Köleliği aanımsatıyor bana. O zaman insan olmamızın, düşünmemizin, konuşmamızın ne önemi var. Sevgi olmayan bir evlilikten yada birliktelikten ne beklenebilir. Karşısındakinin sevmediğini bile bile beraber olmak, insanın kendisini kandırmasından başka bir şey değildir bence.
Allah' ıma şükürler olsun ki ben bu yönden çok şanslı bir insanım. Benim babam her konuda beni hep dinledi, fikirlerime önem verdi. Hatta evlenme kararı aldığımızda bile bir kaç defa sorduğunu hatırlıyorum. O benim herşeyimdi ama erken gitti aramızdan. Herkese keşke benim babam gibi babalar nasip etse. Ve ben onun bana verdiği eğitim ve özgüvenle ayaktayım. Bu konuda Annemin ve babamın hakkını asla ödeyemem. Önemli olan bunları bir evlada söyletebilmek. Velhasıl, güzel, güzel olduğu kadar da iç acıtıcı bir hikayeydi Ayhan abi. Tebrikler. Devamm.