- 421 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Onların iyiliği için !
Marjinal kesim ve sanatçılar sussun .. Sadece anneler konuşsun..
Zira onlar konuştukça gürültü artıyor..Sesler birbirine karışıyor..Ve çözüme dair hiçbir şey uc veremiyor.. Süreç te gittikçe sulanarak amacından uzaklaşıyor ..
Marjinaller iki tarafta da var..Timsah gözyaşları akıtanlar iki tarafta da var..
Bu meselede iki taraftan daha çok taraf var ..
Hepsi de yıllardır ölüm kusan taraflar ..
Kürdü kürde , türkü kürde , kürdü türke kırdıran taraflar ..
Bir nesil bu kırım ve zulüm içinde kaldı..
Kolay olmayacak ..
Şimdi silahların bırakılması isteniyor ..
Bırakacaklar mı , bırakmayacaklar mı belli değil ..
Savaştan cebini dolduranlar acaba kendilerine başka pazarlar aramaya başladı mı yoksa hala direniyorlar mı , bir takım ince hesaplarla ?
Habiller ve kabiller gezegeni dünya ..”Karnı büyük obur dünya” ..Yetmedi mi aldığın canlar..
Korkunun ve nefretin bizi daracık sınırlara kapattığını görsek artık .. Şu sevgiyi , saygıyı bulup çıkarsak mezbelelerinden gönlümüzün ..
Pkk savaşın , kanın, cehaletin çocuğuydu ..Artık onun ipini de birlik , beraberlik şuuru ile hep birlikte çeksek ..
Ne geçmişe fazla takılsak , ne gelecekten fazla kaygı duysak..Bugünü bugünde yaşasak ..
Şehit anneleri ve evladı çocuk yaşta canından koparılan kürt anneler !
Şimdi sizin sesinizi daha çok duymamız lazım..Bu süreç sizin gözyaşlarınız üzerinden başlatıldı .. Acılı yüreğinizi konuşarak susturun .. Nerdesiniz .. Neden susuyorsunuz .. Sizin adınıza konuşanları neden susturmuyorsunuz ..
Şu “çocuk milletine” artık dersini verin ! Onların yine kendi iyilikleri için iyi bir dayağa ihtiyaçları var !
Devlet babalığını yeni hatırladı ama sen analığını hiç unutmadın !
YORUMLAR
Barışın sağlanmasına sunulan her çaba,her davranış,her söz kutsaldır.
Atılan her adım,uzatılan her el mübarektir,öpülür.
Sizin barış isteyen yazınız çok güzel.
Zor olanı başarıp barışı sağlamak için annelerin çabası önemlidir.Bu ülkede yaşayan her kesin ayrımsız barışa yüreğini koyması gerekir.
Öldürmeye evet diyen hiç bir şey!kutsal değildir..
saygılarımla...
Pkk savaşın , kanın, cehaletin çocuğuydu ..Artık onun ipini de birlik , beraberlik şuuru ile hep birlikte çeksek ..
Ne geçmişe fazla takılsak , ne gelecekten fazla kaygı duysak..Bugünü bugünde yaşasak ..
Şehit anneleri ve evladı çocuk yaşta canından koparılan kürt anneler !
Şimdi sizin sesinizi daha çok duymamız lazım..Bu süreç sizin gözyaşlarınız üzerinden start aldı..Acılı yüreğinizi konuşarak susturun ..Nerdesiniz ..Neden susuyorsunuz..Sizin adınıza konuşanları neden susturmuyorsunuz ..
Şu “çocuk milletine” artık dersini verin ! Onların yine kendi iyilikleri için iyi bir dayağa ihtiyaçları var !
Devlet babalığını yeni hatırladı ama sen analığını hiç unutmadın !
duyarlı yüreğine sağlık
diliyorum.
saygımla.