- 589 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GeRi dÖnmE..
Senden yana hiç acım olmadı ..!Ne deliliğim kaldı sevdandan yana nede aşka inancım bir damla.. Oysa ben seni severken hiç acı çekmemiştim..Ne olduysa sen beni sevince oldu..Bir zamanlar varlığını arayan gönlüm bir zamanlar yokluğunu aradı durdu..Yazık,sevilme sürenı kendin kısalttın artık dönmesende olur..Hem! sen yokken daha qüzeldin..Sen varlıgınla tanıdığım sen deyildin...!Yine sevilerdin bu kadar..İnan dönüşüne bağlı deyildi..Sevdamın ağırlığı..Yokluğuna ve imkansızlığına direnmek herşeyden daha anlamlıydı...!Eger dönmeseydin , ne yapar ne edergözlerini tederik ederdim bir yerlerden...Elini en karanlıkta bulup tutardım en azından.. Oyuncağıyla oynayan çoçuk gibi kırmadan kırlmadan...Kendi kendime severdim seni..Artık dönmesende olur.Herşeyin ikincisi yenilgidirHer dönüş ıspatıdır..Kaybetmişliğin...Mağluptur,ileriye bakmaya...Bakamaz ki bir türlü pişmanlığından...Onu tutar geride bıraktığı her nese dahada bağlanır ardında kalanla..Terkedilen daha çabuk büyür..Hüzün kalana düşsede,pişmanlık hep gidenin payına..Ayrılık zor zanaaat...Kimse yüzde yüz gülemez kimse yüzde yüz gidemez..Giden dönuyorsa sevdiğinden deyil kaybettiğindendşr..Ve aradığını bulamadığındandır.Dönene kapıyı açmayın!Sevseydi o..Gitmezdi hiçbir zaman..İşte bu yüzden gidene kapılarınızı birdaha açmayın...Ve sen..;GELME! o kapı shiç açılmayacak sana..Eskirüzgarların sözü geçmaz terkettikleri dalgalarageceye yeni şiirler,gemiye yeni fırtına,her Eylül’e başka yagmur,kalana taze bahar lazım..Ve gidene biraz yürek..Kaçanlar pişman şimdi.Klanlar sevmeye devam edecek..Şimsi biz ayrıldıkya..!Bir kaç qün sendeleyerk yürürüm..,ayağım takılsada düşmem yine goğrulurum...Biliyorum.. tüm aşklarımın üzerine yemin ediyorum ki.. Ben artık.. Ben artık.. SENDEN VAZGEÇİYORUM.!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.