- 852 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
AŞK ÖLSÜN
Çirkinliğin sözlerde kalsın ve sussun dilim.Islanan yaşlarım alıp götürsün aklımı benden...İçimde çılgına dönmüş bir kısrak var,dilime kan oturmuş,kelimelerimde kızıllık var...
Suya at hayallerimi,anlat sırrımızı herkese sakız olsun ağızlarında,dilimden dökülenleri unut acıya dair,sen bildiğini oku yine umarsızca,tutarsızca.İsyan et,asilik yap herşeye,her kimseye,hakları kalırmı üzerinde hiç düşünme,vur sana verilen tüm yürekleri en saf hallerine aldırmadan,acımadan ardında bırak bütün kıristalleşmiş göz yaşlarını,ardına bakma,bakarsan NAMERTSİN...
Sıradan bir acı deil benimki,şahane eşi benzeri görülmemiş güzellikte ve asillikte,nasip olmaz her kula,ihanetin ucuz zincirini sen taktın boynuna,benimse yüreğimde hala dimdik duruyor sadakatimin ulu çınarı...
Üstünü kapatıyorum üstün körü sevgimin,artık veresiye verilecek bir sevdaya sahip deilim,imzalıyorum geleceğimdeki yakın bir tarih için sonumu,dilimi zehirleyip,gönlümü susturuyorum,konuşmalara geç kaldım...
Anlatmaya çalışırken kendimi sana,senin anlamsızlıklarında dahada anlaşılmaz olmuştum,oysa ben sana hep vuslattan bahsetmiştim...Sustum yazdıkca,soldum sustukca,SUSMUŞUM,YAZMIŞIM,SOLMUŞUM...
Ellerimden kaçarken aklım,ucube gelgitlerden bir acı kalmış avuçlarımda,kağıt gemilerim girdabına yakalanıp umutsuzluğun dibe vurmuş,ben yüreğimi saklamışım göz değmeyen bir yere...
Teneşiri bol sular kaynatıyorum kendime,kalbim kırgın,aklım virane,gözlerim tuzlu,saf ipekten bir kefen biçiyorum kendime,ölümüme çeyrek kala kalmasın tek taş yürek yürek üstünde...
Gizemli aşk perilerinin başka bir aşk masalında dirilmeleri için,bitiriyorum bu AŞK OYUNUNU.Doğru sözleri silip,yalandan bozma hikayeleri bırakıyorum arkamda,sahte aşklarla avunup,ihanetlerle süslenen ve kimseleri ödüllendirmeyen yaptığı iyiliklerden ötürü,alkışlayın eli kanlı sahte kahramanları diye..
Aldatılmazdım belkide,her söylenen yalana doğru bir sözle karşılık vermeseydim eğer,aldatıldım ama aldanmadan kimselere sırf onlar aldattıklarını sanıp,kendilerini aldatsınlar diye...
Her yalancı kendi denizinin girdabını yaratırdı,çırpındıkca daha çok batan,battıkca daha çok kaybolan,zehirli cehennem çiçeklerinin arasında ne kadar yaşardı,masum kır çiçekleri.Ucuz şehvet çığlıklarına eşlik eden basit SENİ SEVİYORUM kelimeleri,şimdi cesaretini önüme seripte,haksızlığından pay çıkarmasın kendine...
SENİ SEVİYORUM diyemesin hiç kimse,aşk faili meçhul bir cinayete kurban gitti bilinsin,içimizdeki şehvete gömülsün AŞK öldürülsün,ihanet mimarlarının siyah boyalı eserlerinde....
MELİH-22-9-2007