YAZILMIŞ MISRALARIN TINISINI DİNLİYORUM ŞİMDİ, YOK OLMAKLA YOK SAYILMAK ARASINDAYIM. BELKİ DE YANILIYORUM…
Sözlerim bitmedi sana, şartsız ve koşulsuz seviyorum seni, kalbime dön gel yeter. Daha beter olmadan gel…
Yüreğim hiç almıyor senin bu umarsız tavırlarını, ben seni böyle sevmedim, bu şekilde hayaller kurmadım, senin canımı yakabileceğini hiç hesaba katmadım ben ya da hiç düşünmedim. Arkanı dönüp öylece kayıtsız kalmak en kolayı ama sen sende olan en kolay şeyi tercih ediyorsun. Benim çırpınmam sende sadece olası bir şeymiş gibi karşılanıyor.
Ne kadar acı demi; yaşamak için umutlandığın şeylerin aksini yaşamak, sevdiğim dediğin insanın sevmek dediğin şeye sadece ihtiyaç gibi bakması ve senin de bu ihtiyacı karşılayan biri olarak yaşamak zorunda bırakılman… Acı bir şey
Hayatıma anlam katıyor olman sana hiç mi bir şey ifade etmiyor. Bu kadar mı yoksun geliyor benim seni sevmem? hiç mi düşünmedin yaptıklarını…
Kimse beni bu kadar darmadağın etmedi, şikayetçi değilim ama mutlu da değilim. İstediğim sadece biraz sıcaklık ve benim sevgimi sahiplenmen, bu kadar mı zor geliyor sana beni hayatında bir parça olarak görmen, beni yok saymaya hakkın yok, ben senin sevgisizliğini hak edecek hiç bir şey yapmadım. Seninle olan ilişkimin bana verdiği anlam için nelere evet dediğimi bir düşün, düşün ki seni ne kadar sevdiğimi anla…
‘’KİMSE HAKETMEDİ ŞARTSIZ SEVİLMEYİ, KENDİNİ YOK SAYACAK KADAR…’’
BEN KİMİM ???
14-08-2009
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.