MEKTUP-5
Canözüm,
5. mektubumla merhaba...
Anılarınla yaşamaya devam ediyor bu çılgın yürek, bıkmadan usanmadan...
O meşhur birlikte çektirdiğimiz fotoğrafa bakarken, iftar vaktine az kala bu gün.12 ocak’ta yaşadıklarımızı anımsadım. Şu an bir yerlerde nefes alıyor olmanın ne büyük nimet olduğunu anımsadım tekrar...
Hastaneye yetiştirirken seni, bir elim direksiyonda bir elim elini tutmuş, avazım çıktığı kadar bağırıyordum ’’Sakın elimi bırakma, sakın kendini koyverme, az kaldı yetiştireceğim seni hastaneye...Ne sancılı dakikalardı. Dakikaların bazen asırlar kadar uzayabileceğini o gün yaşadım. Bu asırlık sürede beynimde durmadı hiç, olması gerekeni hayal ettim durmadan. Pozitif elektriğimle güzellikleri çekeceğim ya...Bir film çevriliyor, o filmde iklimizde varız, başrolde olmasamda, seni bir süreliğine görsemde o filmde, bitmesni istemiyorum asla...Yönetmene yalvarıyorum dizi yapın diye. Hemde bölümleri hiç bitmeyen dizi olsun bu...İçinde Canözüm varya...
O güne ait şöyle bir not buldum, elyazımla yazdığım, eski defterlerim arasından.
’’Teşekkür ederim Canözüm, elimi bırakmadığın için, Beni buralarda yapayalnız koymadığın için.
Tahmin edemeyeceğim kadar önemliymiş nefes alışın. Hani ’’benim yarımsın ’’ diyordum ya sana, yanılmışım...Oysa tamamıma yayılmış varlığın, bende ben olmuşsunda haberim yokmuş...’’
’’Allahıma bir şükür edişim var ki, seni bana bağışladı diye, sözler aciz kalır anlatmaya. Ve ardından dua edişimi görsen, ’’Rabbim seni korusun, Rabbim tüm sevdiklerimi korusun. Onlarsız dünya filminin hiç bir karesinin önemi yok. Bu filmin senaryosunu yazmasamda,baş rol oyuncusu olmasamda, kıyıda köşede varolduğum sürece onlarda var olsun...Nefes alsınlar, Canözüm ve tüm sevdiklerim nefes alsınlar...(AMİN)’’ duanın ardından sanki sırtım sıvazlanır gibi oldu inan...’’
Biliyorum ki, şu dakikada sen de iftar sofrasındasın, anılarımıza daldın. Kimbilir belkide şu an, aynı anı da birleşti ruhlarımız...
Kendine gel canözüm, elindeki hurma düştü düşecek. Bak ’’Allahu ekber’’ diyor hoca, yanındaki başrol oyuncularını bekletme...
nilkurt
YORUMLAR
Çok güzeldi..günahsız bir dil olur başkası adına gönülden/kalpten çıkıp dudaktan/dilden döküldüğünde dua..sırtınız sıvazlanır dediğiniz gibi..Rabbim sizi ve sevdiklerinizi korusun her daim..Allah'a emanetsiniz.. gönlünüze sağlık olsun..saygı ve selâmlarımla..