- 1599 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
DEVLET YANLIŞ YAPMAZ AMA YÖNETENLER İHANET BİLE EDEBİLİR
Sayın Cumhurbaşkanı, şehit yakınları ve gazilere verdiği iftar yemeğinde, "devlet yanlış yapmaz" demiş.Oysaki,devlet değil ama devleti yönetenlerin,yanlış yaptığını hatta ihanet bile ettiğini,yakın tarihimizden çok iyi biliyoruz.
Çok uzağa gitmeden yakın tarihimizden örnek verecek olursak:Patişah vahdettin ve sadrezam,bugünki deyimi ile başbakan Damat Ferit bırakın yanlış yapmayı vatana ihanet bile ettiler.
Mondros mütarekesini imzalayarak,önce Vatan topraklarının işgal edilmesini sağladılar,buda yetmedi,daha sonrada hiçbir Vatan severin kabul edemeyeceği Sevr anlaşmasını imzalamaktanda tereddüt etmediler.Sayın Cumhurbaşkanı bunları şayet unutmuş ise ben kendisine hatırlatmak isterim.
İşin dahada acı tarafı ise"Ya istiklal ya ölüm "diyen Atatürk ve arkadaşlarınıda hain ilan ederek haklarında idam fermanı çıkarmakta hiç tereddüt etmediler.Kuvayi Milliyecilerin üzerine ise kuvayi inzibatiye ordularını salmaktanda geri kalmadılar.
Bu da yetmedi, işgalci Yunan ordularının hilafet ordusu olduğu yalanını yayarak karşı çıkanların dine karşı çıkmış olacağı yalanı şeklindede fetva yaynlamaktan geri kalmadılar.
Bu fermanı ve bildirileri ise vicdanları sızlamadan ingiliz uçakları ile askerimizin üzerine attılar.
Bunca ihanete, fesata ve fitneye karşın, bağımsız yaşamaya tutkun yüce Türk Millet, Atasının etrafında birleşerek düşmanı denize döktü ve vatanı kurtardı.
Başkomutan Gazi Mustafa Kemal Paşa 12 Eylül 1922’de, İzmirde yayımladığı mesajda şöyle der: "Akdeniz askerlerimizin zafer nidalarıyla dalgalanıyor. Büyük ve Soylu Türk Milleti, bu büyük zafer özellikle senin eserindir. ..Anadolu’nun kurtuluş zaferini kutlarken, size İzmir’den, Bursa’dan, Akdeniz ufuklarından ordularımızın selamlarını sunarım..."
Ne dersin Sayın Cumhurbaşkanım devleti yönetenler yanlış yaparmış,ihanet bile edermiş değil mi?
Sayın Başbakan hala "Bedeli ne olursa olsun bu açılımı yapacağız" derken bedeli kim ödyecek.?Bunun bedeli benim ülkemin bölünmesi ise Ben bu bedeli öderim ama can alıp can vererek öderim buda biline..
Cengiz YANIK
YORUMLAR
Yine Türkiye gündemi bu defa yüksek sesle KÜRT sorununu tartışmaya başladı.Bir şeyler olacak ama ne olacak? Doğrusu merak ediyoruz.Yüzyıllardır iç içe yaşamış olan Türk Milleti ayrıştırılmaya mı çalışılıyor? Bunu en çok kimler istiyor? Batılı dostlarımız ne kadar meraklılar bu sorunların konuşulmasına,Üniter Devlet,Tek Millet,Tek Bayrak,Tek vatan ilkelerinden kesinlikle taviz verilmemelidir.Sayın Başbakanın da bu sloganı olmuştu.
Gelelim Kürt’lere haksızlık yapıldığını söyleyen başta DTP ve onun gibi düşünenlere ÖCALAN’ın ismi Adı Demokrasi ile başlayan (DTP) nin Milletvekilimidir? Değilse adı ne konuldu? Bebek Katili değil mi? Türkiyenin Gerileceği haberleri üzerine Malum partinin DTP’nin Genel Başkanı olan zatın beyanına bakar mısınız!...” Kürtler 80 yıldır yapılanlar nedeniyle PKK lideri Öcalan’a yapılanlara güvenmiyor. Şiddet dilinden vazgeçilmelidir. İmralı’ya DTP’nin de dahil olduğu bir heyet gönderilmelidir. İmralı’daki tecrit kaldırılmalıdır.” Ahmet Türk yaptığı açıklamasında böyle diyor.
Ancak burada durum farklı ÖCALAN’ın içerideki mahkumiyetinin nedeni çok açık “İNSAN KATİLİ” adamın yatış nedeni bu! Peki DTP ÖCALAN’ı hangi sıfatla ziyaret edecek? İnsan Hakları İhlal ediliyor iddiasında bulunabilmek için karşıdaki mahkumun İNSAN KATİLİ olmadığını ortaya koymak lazım.Katil olmadığını ispat edecek birileri var mı?
Evet DTP Genel Başkanı Ahmet Türk’ün öncelikle bu durumu kamuoyuna açıklaması gerekmez mi? Yani bunu defalarca belirtiyoruz sanki çok masumane bir suçtan mahkum edilmiş,insan hakları v.s gibi sözleri kullanabilmek için savunduğunuz İNSAN’ın önce insan’a yakışır bir suçtan yatması gerekir.efendim suçun da yakışanı olur mu? İnsan hata yapabilir her zamanda suç işlemeye müsaittir.burada böyle bir durum söz konusu değil ki,TERÖR ÖRGÜTÜ PKK diye bir örgüt var ve onu yöneten direktif veren bir de İNSAN kılığında ÖCALAN diye biri var.
Allah aşkına 80 yıldır ne yapılıyor bu insanlara? T.C. Devletinin birer vatandaşı olarak 70 milyon insan Yüce Türk Milletinin birer ferdidir.Doğusu,batısı,güneyi,kuzeyi her bölgesiyle kutsal vatan topraklarında yaşayan Müslüman Türk Milletinin birer mensuplarıyız.80 yıldır böyleydik,bundan önce de böyleydik,bundan sonra da böyle olacağız.Bunun neresi yanlıştır.
Tüm DÜNYA’yı hegomanyası altına almaya çalışan KÜRESEL EMPERYALİZM,Beynelmilel Sionizm’in uşakları Emperyalist baskılarını yerli işbirlikçileri vasıtasıyla uygulamaya çalışmaktalar kafasını kuma gömmek isteyenler neden görmezlikten gelirler?
Yüce Türk Milleti 5 Bin yıldır kardeşçe aynı tarihe aynı kültüre inanarak bu günlere kadar gelmiş bu günden sonra da böyle devam edecektir.Elbette bu birliği bozmak için hain ruhlu içimizden çıkmış beyinleri ve cüzamlı fikirleriyle çığırtkanlık yapanlar hangi ülkede bulunduklarına dönüp bakmalıdırlar.
Tarihte bu özürlü fikirlere sahip çok İNSAN suretinde çıkanlar olmuştur.Ama sonuçta hepsi de tarihin karanlık sayfalarında kaybolup gitmişlerdir.
Bakın devam ediyor DTP’nin Genel Başkanı “ Kürtler direniyor ve kimliğine sahip çıkıyor. 1980 askeri darbesi hem Kürt halkı için hem de Türkiye için soykırıma neden oldu. PKK bu ortamda doğdu ve büyüdü bu bir gerçektir.” Diyor.
Yahu bu adamın kafasından sorunu var her halde ne soykırımı!...Yani Türkiye Kürtlere karşı soykırım yapmış PKK da bu ortamda doğmuş öylemi? ALLAH sizi kahretsin…Bu kadar olur mu? Yani PKK’nın doğuşu soykırıma bağlı öylemi? Bütün bunların T.C.Devletinin yüce meclisinin çatısı altında yer alan bir milletvekilinin ağzından duymak buna ancak yazıklar olsun…demekten kendimizi alamıyoruz.
Anayasanın amir hükümlerine göre siyasi partiler demokrasinin vazgeçilmez unsurudur.Bölücülük unsuru değildir.PKK Bölücü terör örgütümüdür? Evet ne iş yaparlar Asker sivil demeden insan öldürürler değil mi? Evet şimdi nasıl oluyor da Anayasal bir kurum olan siyasi bir parti ABD tarafından da PKK TERÖR Örgütüdür tesciline rağmen kendi mitinglerinde açık bariz bir şekilde PKK lehine slogan atıp paçavralarını açarak İnsan Katili ÖCALAN’ın serbest bırakılmasını istiyorlar?
Soykırım dan anladığınız bu mu? Peki 1980 den beri PKK tarafından sıkılan kahpe kurşunlarla ŞEHİT edilen vatan evlatları,Askeri,Polisi,Memuru,Öğretmeni bunları kim yok etti? Yunanistan la savaşa girdik de orada mı kaybettik bu insanları…
Milletimizin verdiği vergilerden maaş alacak yüce meclisin çatısı altında oturacak ondan sonra da özürlü fikirlerle yediğiniz kaba pisleyeceksiniz öylemi? Kürt kardeşlerimizle bizlerin hiçbir sorunu yok ki;tam aksine tarih boyunca kardeşçe yan yanayız.Kız alıp kız vermişiz akraba olmuşuz kardeş olmuşuz.İşte bu kardeşliği baltalamak için her dönemde BÖLÜCÜLÜK faaliyetleri yapılmıştır.Sağ duyulu bölge halkının olan bitenin farkına varıp kesinlikle oyuna gelmemeleri gerekmektedir.
Demokrasiyi savunabilmek için öncelikle DEMOKRASİYE inanmak lazım,demokratik toplum diyeceksiniz topluma kurşun sıkanlarla yan yana olacaksınız? Bölge halkına kin ve nefret ten başka bölücülükten başka neler veriyorsunuz? Oradaki insanlara aş mı,iş mi daha rahat bir hayat mı vaat ediyorsunuz? Ekonomideki sorunların nasıl aşılacağına olumlu veya olumsuz bir fikir mi beyan edebiliyormusunuz? Yapılan sadece bölge insanını kullanarak istismar ederek,tahrik ederek ülkesi ve devletine karşı kışkırtarak bölücülük yapmak değil de nedir?
Bütün bu iddialara karşı hayır biz ülkemizi seviyoruz,bizim de işsizliğin önlenmesinde,ekonominin canlanmasında şu şu görüşlerimiz var.PKK Terör örgütüdür.Yazık oluyor insanlarımıza bu ülkenin evlatları bir hiç uğruna yok oluyor.Parti olarak bizde üzerimize düşen sorumluluğu yerine getireceğiz diyebiliyormusunuz?Bakıyoruz hükümetin demokratikleşme yaklaşımlarına DTP’de neredeyse zil takıp oynayacaklar!...
Ama bu tür yaklaşımlar Türkiye’nin Üniter Devlet yapısından uzaklaşmadan sorunları kendi içimizde tartışarak çözmemiz daha doğru bir yol değimlidir?
Mutlaka her konunun sancılı olduğu bir ülkede tartışmaktan kimse geri durmuyorda bazıları dereyi görmeden paçayı sıvayıp sanki işin ucunun bir ayrışmaya doğru gittiği imajı ülkeye zarar veriyor.DTP PKK’yı terörö örgütü olarak tanımadan ülkede sorun çözüleceğine inanmak biraz güç gibi görünüyor.Türkiye’nin yol haritası bellidir bu harita yüzyıllardır hiç değişmiyor.Birlik beraberlik tek Millet,Tek Bayrak,Tek Vatan temel değerlerdir.
Cengiz bey yukarıdaki dileklerinize aynen katıldımı ifade ederken ülkeyi yönetenlerin aymazlıklarını da anlamakta güçlük çekiyorum.Neyi açmaya çalışıyoruz.Bende TÜRK açılımı istiyorum.Ben vergimi,elektrik paramı,su paramı ödeyen bir Türk vatandaşıyım.öncelikle bu anlamda adaleti sağlayalım.onsan sonra kim neyi açacaksa tartışalım.adamlar develete isyan ediyorlar ondan sonrada açılımdan bahsediyorlar.Olmaz olsun böyle adalet ben de TÜRK açılımı istiyorum.değerlendirmenize çok teşekkür ederim.kelami Akdemir-Yozgat
İktidara sahip olanlar gaflet,dalalet ve hatta hıyanet içinde bulunabilirler demiş MUSTAFA KEMAL.O zaman da öyleymiş şimdi de...N e de olsa tarih tekerrürden ibarettir.Hiç ibret alınsaydı tekerrür mü ederdi diyor MEHMET AKİF.Saygılarla...