qüLün soLuyoR!
Seni seviyorum’nßu kadar aciz ve çaresizce söylendiğini görmek bitiriyo ßeni..Kalbin yüreğinden çıkıcakmış gibi heyecanla ona onu sevdiğini söylemeyi beklersin ..Sabırsızca ,
Oysa o hiçbişi olmamış gibi ßu muydu?der bana söylemek istediğin Sanki ßilircesine...
Evet buydu dersin sevinmedin heyecanlanmadın mı yoksa!
Demin heyecandan yerinden çıkıcakmış gibi olan kalbim ; nerden söyledin akılsız yüreğin ...yerin dißine batası qelir.
Sana bunları söylediğim qece beni sevmezdin ..ßelki sevmek istemedin seveßilirdin...ßelki..amaların ,fakatların vardı.ama ßenim iyikilerim hep seninleydi.Sana bişi demişdim ?(S’n! Sewi’oR*m )?içinde soru işaretleriyle özenli süslü ßi cümleydi..Çok zor olsa qerek senin için bu cümlemin (SENİ SEVİYORUM) olması...
Perim sağolsun ßu qecede uğradı! yanıma ßana, onu sevmekten vazgeçme** Dedi:Hernekadar seni seviyorum cümLem onu durdurmaya yetmesede ..Senin seçeneklerin vardı ve ßelkide beni deniyoRdun. Ama ben içinde senin olduğun heryerde vaRdım hiç tereddütsüz cevaßım evet oLurdu.
Meğer sen...Karar veremesmişsin acaßa hanqimizin seni sevdiğine hanqimizin sevgisinin gerçek oLduğuna...ßenim düşüncelerimin pekde ßi önemi yokmuş ya..qiDiyim ßn dediğimde ...sevdiğim yürek ßeni durdurmaya yetmiyoRsa ..ßırak qitmek en iyisi..
Senin seçeneklerin çokmuş ya..
ßana hayatında yer yokmuş ya..
qit Deseydin koymasdı ßeLki
qüLÜm dediğin gün qüLmüştü yüzüm ,
Şimdide aynı hızla o qülün soLuyoR..
KeşkE ona iYi ßaksayDın!