- 3500 Okunma
- 9 Yorum
- 0 Beğeni
ON DÖRT
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
YORUMLAR
türk olan aşiretlerin neden türkçe konuşmadığını yanıtlasaydınız bu bile tatmin edici olabilirdi ama buna bile değinmeyen bir yazı inanaın şaşkınlıkla okuyorum yazdıklarınızı. yine diğer yandan bu gayretinizi de neye yoracağımı bilemiyorum..
kısa bir görüş vereyim devletleşen topluluklar devletleşemeyenleri daha büyük bir sistematik içine aldıklarından eritirler. bu iyi niyetlide olabilir kötü niyetlide. bu konuda üzerinde durulması gereken esas soru şudur, 4.5. yy bogomillerinden tutunda sasani adetlerine kadar varan geniş bir alt yapıdan izler taşıyan yöreye nasıl olurda bir çırpıuda türk diyebildiğiniz. yani benim için asıl şaşaırtıcı olan bir problematik olan konuyu nasılda bir çırpıda türklüğe bağlayabildiğiniz.
ayrıca polyanna adlı arkdaşımızın gülümseten yorumuna da cevap olsun. çok polyannacı bir yaklaşım olmuş dersim dersim olalı nasıl araştırmalar yapıldığını incelemiş gibi konuşmuş kendisi. :) bu konuda atese arşivlerinde olan araştırmalardan en azından pek haberdar değildir ne dersiniz :)