- 898 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
143 - SAHTEKÂRLIK
Onur BİLGE
Sınıfta dikkatle ders dinleyen bir çocuktum. Fakat bu arada, ellerim de sıranın altında boş durmuyordu. Bazen çantamı larıştırıyor, oyalanacağım bir şeyler arıyordum. Bazen cebimde gizlediğim çerezleri yiyordum. Sakız çiğnediğim de oluyordu.
Okula başlayıncaya kadar aklıma gelmeyen, sadece çikolatasıyla ilgilendiğim, bir an önce yemeye başlamak için alelacele yırtıp attığım çikolata kâğıtlarını itinayla açıyor, düz bir zeminde tırnağımla defalarca üzerinden geçerek düzeltiyor, defterimin arasına koyuyordum. Herkes öyle yapıyor diye ben de öyle yapıyor, rengârenk, desen desen olan bu kâğıtları ne yapacağımı bilmiyordum.
O kadar çok olmuşlardı ki, defterimin kullanılmamış kısmı, bariz bir şekilde kabarmıştı. Sadri Bey’in dikkatini çekmiş olacak. Geldi, bir baktı ki bir sürü çikolata
1001 GECE ÖYKÜLERİ - 6
ÖDÜL - LİMAN YAYINLARI
KİTAP TEMİN ADRESİ: M. Şerikan KARA : 0 536 275 90 15
YORUMLAR
Hiç kız çocuğumuz yoktu, annem bu yüzden saçlarımı uzatıp kulaklarımı deldirmişti.
İlk okula gittiğim günü dün gibi hatırlarım hep, önce arka sıraya oturtmuştu beni öğretmenim Neriman ZEYREK, annem sınıfı terk ettikten sonra gözgöze geldik öğretmenimle. Yanıma gelip yanağımdan bir makas alarak elimden tutup, öğretmen masasının tam karşısındaki en ön sıraya oturttu beni ve dediki neden saçların kız gibi uzun.
tabiki cevaplayamamıştım.
Daha sonraları ön sırada oturmam devam etti......Bu da benim ilk okula giden çocukluğum.
Güzel yazınızı ve yazan yüreğinizi kutluyorum.
Saygılarımla......