SENİ aşk GİBİ SEVİYORUM
aşk SENLE GÜZEL
......................................................................
...bir kere seni seviyorum.seni sevmeyi seviyorum her koşulda.her koşulda sana yanmanın ateşiyle kavruluyorum desem yeridir.her an gözlerimde kelebekler gibi dans ediyorsun desem yeridir...
...ne yapsam,ne etsem yahut ne halt etsem kucağında buluyorum kendimi.ne olaya karışsam,hangi dağda bir ceylan avlasam yanında buluyorum kendimi.nerede bir taş kırsam,nerede bir yaramazlık yapsam,nerede devrim kokan bir gül koklasam dudaklarında buluyorum kendimi...
....çünkü seni aşk gibi seviyorum.sevdikçe sevmek için çırpınıyorum.durmuyorum yerimden mevzu bahis,aşkitom sen olunca.aşkitom sen olunca yer gök arasında sana varmak için kendimi süperman ilan ediyorum sevgilim...
...her halimde sana odaklanıyorumkaybolsam kutularda bakışlarını arıyorum gündüzlerime.saklansam da döört duvarlar arasında gözlerine tutuna tutuna dışarılara umut bağlıyorum...
...o yüzden sensizliği hiç düşünmüyorum.sensiz ne uçan bir kuşa,sensiz doğan ne bir güne,sensiz uyanan ne bir bebeğe,sensiz ölen ne bir gidene,sensiz açan ne bir çiçeğe anlam veriyorum.varsa yoksa seni sevmekle dünyamı döndürüyorum.varsa yoksa seni hissetmekle,kalbime iyi bakıyorum sevgilim...
...zira aşk gibi seni seviyorum.nasıl ki aşk ele avuca sığmıyor,sen de benim için el bebek gül bebeksin.nasıl aşka hiçkimse tam tamına tanım getirmiyor;sen de benim için tarifsiz bir güzelliksin...
...................
ADımyalnızlık
27 ağustos 2009,,,16.05