- 1896 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ağlama yüreğim ..!
Sevgiliye yazılan her mektup başlığında , selam yine sana yazıyorum diye kullanılır kelimeler , Ben sana bunları yazamam çünkü yüreğim ne zaman sana satırlar yazmaya kalksam kelimeler boğuluyor ben anlatmak yazmak istedikçe gözyaşlarım sel olup akıyor .. çokmu zordu sevdayı ve aşkı bir arada tutmak sana kırgın sitemli bir ömrün sayfaları solmuş bir kitap hediye ediyorum , Hani hatırlarmısın seni tanıdığım ilk günleri ne güzel bir çocuk edasıyla başlayan duygular şimdi kazındıkça , kazınan acılara gem vurmuş yürek yangınlarına dönüşen bir zaman hadi boş ver her şeyi hiç olmamış farzet.. Yine o asi ve kararlı bakışların duruyormu yine kendine kızdığın ama benden açısını çıkardığın duyguların varmı bak şimdi önümde kopuklu bir kahve tadı acı ama içerken bana yine tat veriyor, Söyle yine öyle mavi bakışlarında hüzün varmı şarkımızı dinliyormusun ben ezber ettim..! Hayatta bakışım değişti sitemlerim kırgınlıklarım değişti. Ben artık ben değilim çünkü beni benden aldınız kişiliğimi bir hiçe sattin Hani olumsuz sevda hani uğruna emekler harcıyan deli gönül oyunlardan yoruldu yüreğim şimdi eskiye dönsem pişmanlığıma çare olurmu geçen boş günlerim bilirim olmaz her gün yeni bir yıkım yaşarken yüreğim bu kadar acizmiydim hayatan belkide suç benim değer verilmemesi gerekenlere değer vermek hemde fazlasından ilk küfürüm senin yüzünden dilimden düştü ağzıma böyle şeyler yakışıyormuydu ben bile şaşıyorum binlerce soru neden niçin diye hani bilsem değecek bir sebeb olduğunu üzülmem bu kadar ama sen beni cevapsız sorularda bıraktin hatayı hep bende aradın hiç sordunmu ben nerde hata yaptım diye belkide çok iyi biliyorsun bunları ama nafile ne sen eski sen nede ben eski ben değiliz artık vazgeçtim binlerce kere bu amansız ve amaçsız yaşamdan kaç kere hançer saplamak istedim kanayan yüreğime sonra en zayıf yanım çıktı ortaya Sen benim seni sevdiğim gibi sevmemişsinki hani hep ben kandırmışım kendimi hani hep inanmışım hani hep bu defa demişim yanılmışım belki bir gün beni şaşırtırsın inandırırsın diye umutla beklemek boşa geçen zaman gibi bir Sabah uyanşam ve tüm hayatı sil baştan yaşasam diner bütün acılar pişmanlıkları yüreğimden silme adına .Şimdi ne bekliyorsun böyle bir hayattan defalarca kırgınlıklarmi? Yoksa kendine soruyormusun niçin neden diye boş ver sorma çünkü sen bile bilmiyorsun soruların cevaplarını bak ben alıştım yokluğuna sende alış …!
(14 08 2009) Gül özcanlı