O maSum qüLüşLeRini de aL isteRsen?
[
Yine aynı şeyler aynı hisler ßu sefer bi başkası tabiki...Tamda artık vaqeçiyorum kimse olmıcak dediğim bi zamanda.Hani derler ya aşkın seni ne zaman ßulacağı yüreğini ne zaman hoplatacağı hiç ßelli olmas..oLmadı da...
Zamansızdı ßu sefer yüreğime qelişin , Oysa hiç beklenmedik bi anda qülüşlerini almıştım senden Sessiz sakin ve masum...oLan qülüşlerini
İnadına savaşıyorum yeni ßirini daha aşka kurßan vermemek için.Haykırıyorum inadına seviyorum diye..ßiras yokoluş, ßiras çaresizlik ßeni yine sana hapsediyoR.Oysa ben sana yüzümde bayramlık sevincimi sunmuştum .ßenden ne yapmamı istiyordun ?anlamamıstım !
ßen hep qüçlüyü oynayandım Hayat bu ya çokda ciddiye almamaLı..yaptıklarımıs RoL icaßı..Halßukisi o qüçlüyü oynayanın altında ne kadar da kırıLqan naRin ßi yürek varmış...Narin ve hassas...qerçektende öLe ya sevdiğim .Anlayamamıştım ߀nden ne istiyordun? Neyi qörmek neyi öğrenmek istiyordun?
ßilemiyorum ve Seni anlayabilmekte zorLanıyorum!
Zamansız yüreğimin kapılarını açtım sana..Hani hiçte ßeklenmedik ßi andı ya ! Giderkende ßana soRmassın diye umuyoRum...
ßende bıraktığın masum qüLüşlerin vaR isterSen onLarıda aL!
ßeni ßenimLe ßıRaK!Ruhum SEnDen çok uzaK!!!