- 700 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
OYUNLAR
Günümüz insanının ençok yakındığı konulardan biri yürümeyen ilişkiler.Şu cümleyi çok duymuşsunuzdur "Bunca zamandır birlikteyiz ama onu hiç tanımamışım."yada "Benim sevdiğim kadın-adam bu değildi." E değildi tabii sende onun sevdiği kadın yada adam değilsin ki artık.Peki neden böyle oluyor dersiniz.Neden ilişkiler bir süre sonra çıkmaza giriyor,neden aldatmalar aldı başını gidiyor.
Ben biliyorum galiba cevabı.Oyunlar yüzünden.Evet evet yanlış okumadınız oyunlar yüzünden.İlişkinin en başında ilk tanışılan günlerde oynanan oyunlar takılan maskeler yüzünden.Kimse, hiçkimse kendini olduğu gibi göstermiyor ki karşısındakine.Hep bi mücadele sanırsın ilişkiye değil de savaşa giriyor.
Düşünme yeteneğinden yoksun olanlar ve onların üzerinden zengin olmak isteyen yazar bozuntularının yazdığı kitaplar da tuz biber ekiyor tabii bu duruma.Yok erkeği avucunun içine alma yöntemi yok kadını kandırma klavuzu yok bilmem ne.Etrafıma bakınca insanların çıldırdığını düşünüyorum.Yok efendim o üç kere arasın sen bir kere ara,yok efendim o mesaj gönderirse sen yarım saat sonra cevapla yok devenin bale pabucu.Sonra zaman geçip oyunlar azalınca yada oyun oynamaktan sıkılınca yaldızlar dökülüp,maskeler düşüp herşey tabak gibi ortaya çıkınca "bu benim sevdiğim adam-kadın değil".değil tabii ne bekliyordun ki..
Ya bir insanla tanıştıysan daha da güzeli ondan hoşlandıysan niye saklarsın duygularını.Aramak istiyorsun ara,görmek istiyorsun buluş gez.Duygularını sonuna kadar yaşa.Tüm hücrelerinde aşkı hissederken uzak durmaya çalışıp kendine de ona da ne diye eziyet edersin ki.
Bırakın karşınızda ki insan sizin kusurlarınızı ,olumsuz yanlarınızı da görsün.Kimse mükemmel olmak zorunda değil.Sizi olduğunuz gibi istemiyorsa zaten onun için uğraşmaya değmez ki.Çekin ipini gitsin.Siz gerçek insanlarla hayatı, mutlulukları dibine kadar yaşarken o da kendi gibi sahtelerle, çakma insanlarla yaşadığını zannetsin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.