- 1313 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
YORUMLAR
vaaavvv derin !!! çok derin !!! bravoooo
hadi beni katagorize edin...
ama korkarım ne Atatürk sevgime çamur atabilirsiniz,ne de kendi fikrinizdekilerin ideolojileri yüzünden bana çektirdikleri acıları hafifletebilirsiniz.
ne akp liyim ne cemaatçi -ki sevmem de hiç birini-tarikatçı da değilim ama lütfen içini ve acılarını bilmediğiniz insanları belli ideolojilerin kuklası gibi göstermeden önce dinleyin/anlamaya çalışın...herkes belki de sizin kadar ideolojik düşünmüyordur...değil mi ?
doğru bazı yaklaşımların üzerine ucuz derinlik diyebileceğimiz yaklaşımlarda bulunmadan önce biraz anlamaya çalışmak...
mesela benim suçum/günahım neydi de çektirildi bunca acı... sorumun cevabından başlayabilirsiniz...
cicikagan
2-2003 Öncesi eylem yaptı isen şimdi eylem yapmıyorsan yazının muhatabısın.
3-2003öncesi eylem yaptın şimide eylem yapıyorsan yazının muhatabı değilsin.
Sanırım anlatabildim.
SAYGILARIMLA.
Yazınızda çok güzel bir konuya değinmişsiniz. Maalesef ki din adına eylem yapıyorum diyenler ve Atatürkçüyüm diye geçinipte Atatürk ilke ve inkılaplarından bihaber olanlar. Dış güç mihrakları ve ülkemizi bölmeye çalışan zavallılar olarak görüyorum ve yazınız için sizi kutluyorum.
cicikagan
Aslında herşey gözümüzün önünde cereyan ediyor bunu yapanlarda eminimki ne yaptıklarının farkında ama küçük hesaplar insanları bozuyor.
Sağlık ve mutluluk dileklerimle esenlikler diliyorum.