KEŞKE
İçi yanan bir yazar demiş ki (ELİNDE BİR PAPATYA VARDIR..AMA SEN HEP BİR GÜLÜN OLSUN İSTERSİN…GÜLÜNÜ BULMAK İÇİN..PAPATYADAN VAZGEÇERSİN…GÜN GELİRDE GÜLÜNÜ BULAMAYINCA PAPATYANA GERİ DÖNMEK İSTERSİN AMA BİLEMEZSİNKİ SENİN DEĞERİNİ BİLMEDİĞİN PAPATYAN..BAŞKASININ GÜLÜ OLMUŞTUR..)
İnsan tatminsizlikleriyle yaratılmış bir varlık..yada zaaflarıyla mı demek daha doğru bilemiyorum..Nefsine hiç gücü yetmeyen insan keş keleri bol yaşamında..Nedense bir hayata sahipken tatminsizlikten midir bilinmez daha farklı hayat bekler daha farklı yaşamlara adım atma çabasına girer…Sıkıntısına gem vuramadığından arayışları da sıkıntılıdır..Kendine ve içinde yaşadığı dünyasına suni doğum sancıları yaşatır..Sonra arayışları başlar her kapıldığını kendi hayatına eklenmiş bir gül zannederken aslında içindeki keşkelere atılmış çentiklerin farkına varamaz..Sonunda aradığını bulamayacağına kanaat getirip geri döndüğünde gül için sırtını döndüğü papatyanın yerinde ..Başka kollarda artık papatyalıktan çıkmış ve yeşererek açmış bir gül bulur..İşte o zaman keşkeleri aklına üşüşmeye başlar..Nefsinden aldığı darbeyi kaldıramadığından keşkelerine saldırır kendince…Ve acımayla dolu bir süreç yaşar kendine acır..Canına acır..Kalbine acır..Hatta öyleki nefsine bile acır..Ama elinde sadece kalan keşkeleridir..
Herkese keşkeleri az bir hayat dileğiyle……………………
KAYNAK33
YORUMLAR
ELİNDE BİR PAPATYA VARDIR..AMA SEN HEP BİR GÜLÜN OLSUN İSTERSİN…GÜLÜNÜ BULMAK İÇİN..PAPATYADAN VAZGEÇERSİN…GÜN GELİRDE GÜLÜNÜ BULAMAYINCA PAPATYANA GERİ DÖNMEK İSTERSİN AMA BİLEMEZSİNKİ SENİN DEĞERİNİ BİLMEDİĞİN PAPATYAN..BAŞKASININ GÜLÜ OLMUŞTUR..
Cok güzeldi tebrik ederim..