Gülümse
<br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br>
YORUMLAR
Arkadaşım,
hayata hep gülümsemek bu günlerde ne zormuş.yüreğim acıyor,sevdam ağlıyo,özlemim had safhada.bu zamanlarda tebessümün bir formulü varda benmi bilmiyorum... ya siz biliyormusun?
yada aynaya bakıpta gülümse deyince yüzünüzde yapmacıktanda olsa bir tebessüm beliriyormu? heşeye rağmen yazınız çok içten olmuş yüreğinize sağlık.yüzünüzden gülümsemeniz,yüreğinizden sevginiz hiç eksik olmasın.
dedıklerinizin farkındayım ve eleştiriyi kabul ediyorum tabi ki de fakat ünlü yazarlar bile bu tur şeyler yaparlar,okuyucunun yazıdan kopmaması için akış bozulmasın diye..böyle yazmamın sebebi zaten karşılıklı bir konuşmaymış gibi yazdığımdan dolayı...yorumlar için teşekürler yinede ..
Onur sen yaşamısın tamamen anladım artık senı ...
Yazınızın içeriği güzel fakat; bir kaç eleştirim olacak kabul ederseniz. Bu bir edebiyat sitesi olduğuna göre yazdıklarımıza fazlası ile dikkat etmemiz gerekir, hiç kimse profesyonel değil biliyorum ama bu dikkat etmememizi gerektirmez.
Yazınızı eleştirdiğim noktalara gelince dilimizde "dimi" diye bir kelime yoktur biliyorsunuz, bu kelimeyi neden kısaltma gereği duydunuz bilemiyorum. "-Millete ki sansa bak ama " söylemek istediğinizi tam olarak yansıtamamışsınız. En önemlisi de bence anlatmak istediğiniz düşüncelerinizi bir an evvel bitirme telaşınızdan olacak hissettiremmeişsiniz. Fakat tekrar söylüyorum daha özenli olursanız içerik çok güzel.
Ben, en çetin sınavlarda, en güzel giysimi giyer, saçımı yaptırır, güven veren bir makyaj yapar ve aynaya çok sık bakardım. Aynadaki görüntümle anlaşmaya çalışırdım. Ona derdim ki beyin gücümle:
"Tamam mı? Yapacaksın!.. Tamam mı?"
"Tamam!" derse, kendinden emin bakışlkarıyla, bana; gülümserdim. O dersi, o anda geçmiş sayardım, kendimi ve o kadar güvenle cevaplardım ki soruları!.. Mutlaka başarırdım!.. Mutlaka!
O nedenle biliyorum. Özgüven işaretidir.