KorkuyoRum...
Bugünlerde bir bambaskalik var bende yoksa aski mi oluyorum kimbilir?
Daha düne kadar kendi halinde nese doluydum...Oysa simdi karmakarisik
duygular icindeyim.Acaba ASK dedikleri bu mu? Böyle mi baslar. Peki ya kim?
Onu o kadar tanimiyorum ama suan onun yaninda olmasina o kadar isterim ki.
Ama buna hakim yok KORKUYORUM, neden mi? Belki sevmekten...
Belki de sonunda gözü yasli bir ayrilik yasamaktan. Ya onu tam SEVDIM
ona alistigim anda KAYBEDERSEM... Iste bütün bunlar beni korkutuyor.
Ve ona sevdigimi söylemek korkutuyor, engelliyor, alikoyor cesaret edemiyorum...
Yüzüne karsi söyleyemiyorum FAKAT BU BOS KAGIDA YAZMAK KOLAY OLUYOR.
Galiba onu SEVIYORUM SEVIYORUM....
YORUMLAR
Aşık olmak güzeldir...
Aşık olmaktan korkmayın...
Aşık olduğunuz kişinin size ne verebileceğini bilin...
Sizin ona ne verebileceğiniizi bilin...
Doya doya yaşayın...
Eğer aşıksanız hep onunla olmak isteyeceksiniz.Onu herkesten herşeyden kısknacaksınız.
Hep o olacak aklınızda.
Yaptığınız herişte herşeyde onu göreceksiniz.
Kalp çarpıntılarınız artacak.
Ama seviyorsanız.SENİ SEVİYORUM deyin ona,Söyleyinki aşkınız perçinlensin.
Birbirinize güven verin.Güven olmayan aşk yürümez.Ona sevdiğinizi hissttirinki,daha çok sevilesiniz...Eğer oda seni seviyorsa mutlaka bu kelimeyi söyleyin.Yoksa şüpheler ilişkinize zarar verir.
Saygılar... sevgiler...
SENİ SEVİYORUM...SENİ SEVİYORUM...SENİ SEVİYORUM...SENİ SEVİYORUM...SENİ SEVİYORUM...
Beyaz_Karanfil tarafından 8/27/2009 8:26:18 AM zamanında düzenlenmiştir.