- 1904 Okunma
- 8 Yorum
- 0 Beğeni
' Açık ' Büfe?!..
Bugün gazetelerde ilginç diye sunulan haber aslında çok uzun yıllar önceleri Japonya’da uygulanan bir tür ’geleneksel’ yemek sunma biçimi. ’Nyotaimori’; kelime anlamı ’kadın vücudunun sunumu’ ama asıl ilginç olan çıplak kadın vücudu üzerinde yemeklerin servis yapılıyor olması.
Konuyu açacak olursak eğer, kadın çırılçıplak soyuluyor ve düz bir zemine yatırılıyor daha sonra günün menüsü kaç çeşit suşi ise bu çıplak vücüda yerleştiriliyor ve bizim ensesi kalın zevksiz erkeklerimiz bu servisten sapıkça bir zevk alarak yiyorlar ki yemekten sonra ’masayı’ da yiyor olabilme ihtimalleri de oldukça fazla gibi görünüyor.
Bu konuyu ilginç yapan bir diğer konu da bu pahalı servisin şu sıralar Londra’da hizmete sunuluyor olması. Pahalı dedim de hemen hatırlatayım, kişi başı servis 400 dolarmış. Ayrıca Amerika’da gizli saklı uygulandığını hatta bazı ünlülerin de (Brad Pitt ve George Cllooney gibi) bu deneyimi yaşadıkları söyleniyor.
Kadın vücudunun ne kadar hoyratça kullanılıyor olmasının bariz bir örneğidir ’NYOTAİMORİ’.
Umarım kadınlarımız bir gün ’YEMEK’ olmadıklarını anlarlar.
Seviglerimle...
Güldane Dal (20090826)
YORUMLAR
efendim, yazmış olduklarınıza hiç mi hiç şaşırmadım. zira her türlü iğrençliğe kadını alet eden ülkelerde, zevk ve fantazi diye sergiledikleri davranışlarda, kendi aşağılık duygu ve arzularını tatmin ederken kurban hep bir kadın olagelmiştir. ben ne zaman yurt dışına çıkmışsam ülkemi ve ülkemin insanını bir kat daha çok severek geri dönmüşümdür. yazmış olduğunuz bu yazıdan dolayı size feminist diyenlere yazıyı bir daha okumalarını öneririm. gerek milli gerekse manevi kültürümüzde kadının suratının asılmasına sebep olan erkek hiç makbul sayılmaz. zira bir elmastır kadın. bir kiymettir. güçsüz, zayıf, korkuyor diye değil, bir değer olduğu için kadın korunur. onun için önemlidir. kadına bir meta, bir ikinci sınıfmış gibi muamele gözterenler sağlıklı insan değillerdir.
iyi bayramlar efendim.
Sevgili Güldane;Sayfamdan ayrıldığımdan beri yazılarınızı okumaya devam ettim.Beynimin çeperlerine çok şey kattınız.Sizi okumak çok keyifli.
Gerçeği bütün çıplaklığıyla savunmanın bir hedeli hep olmuştur.
Cadı diye yakılanlar ,bu gün feminist diye suçlanınıca çok bedel ödemiyorlar ki!
Barışı savunanlara asılan yafta daha ağır.Onun için gökyüzünün yarısının fethi kadınları bekliyor..
Yüreğim sizinle...
Başarılar diliyorum,en içteninden.....
Sevgili lizeya dediklerinde haklısın... Kadın sorunundan bahsetmek neden feminizmle aynı kefeye konur ben de pek anlamış değilim ama dediğim gibi feminizm de çok aykırı düşünce biçimi değil çünkü onların da en ateşli savundukları şey kadın hakları olduğundan olsa gerek diye düşünüyorum bazılarının eş anlamlı gibi görüyor olmaları.
Kadınlar başlarını kaldırmadıkları müddetçe malesef göremiyecekler bu sorunları, umarım enselerini daha fazla karartmazlar.
Sevgili ayhan ve Deniz güzel yorumlarınız için teşekkürler.
Sevgilerimle...
Sayın Dal kesinlikle sayın lizeya ya katılıyorum.evet maalesef toplumda kadın hala ikinci sınıf insan muamelesi görüyor eğitimli ya da eğitimsiz olmaları da hiç önemli değil.kadınlara duyulan ön yargı hala mağara kültürüne sahip bir anlayışta. ve en kötüsü buna biz kadınların hiç tepki vermeyip sessiz kalmaları.
paylaşım için çok teşekkürler..
okunası güzel ve anlamlı bir yazıydı...
saygımla,,
sevgili gül,
ne zaman bir kadın sorununu dile getirsek.adımız feminist ve gelenek düşmanı oluyor.
oysa ben tüm kadınlardan böylesi sorunlar dile geldiğinden destek beklerdim.
ben de öykülerimde kadına yapılan toplumsal baskıları dile getiriyorum. ve kadının kendini baskılardan koruması iiçin mücadele etmesi gerekir diyorum.
kadın bir mal değilir. satılan, yenilen ve üzerinden para ve zavk elde edilenç
ancak ısrarla aksi uygulanmaya çalışılıyor.
kadın bir insandır.
kadın insan olduğunu haykırmalıdır.
kadın insanca yaşamayı başarmalıdır.
sevgili gül, bu uyarıcı yazı için teşekküe ederim..