- 775 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
neyse ne (2)
yeni bir dünya bulmuşçasına eline aldığı düşleriyle haykırıp- ben yaptım,- benim ! naralarıyla yeri göğü titreten bir edayla çifte kalibreli mantık soslu ve ağzında ilk gençlik sakızı heyecanıyla kıllarının ağarmasına bakmayan bir meczup ,ve kendine dahiyane bir insan olduğunu hatırlatan birtakım ekipmanı hazır kişilik de tek atımlık minibüs jargonuyla -heyyyt sen de kimsin be’leri ardı arkasınca söylemekteydiler......kerameti soluğundan menkul bir içsesine işte dünyanın merkezi kültürel aksanın elitist makamlı neferleri olan bu kardeşler intikam ve at senaryolarının bilumum replikleriyle sen şusun ben buyum..benim burnum seninkini döver caf caflı sözükleriyle atbaşı birinciliklerini taltif etmekle meşguldüler..ikide bir -ben senin halikarnastan sonra en büyük hatta onu da geçen esatir yazarı olduğunu biliyorum..sait de faikin önü sıra giden kahraman menopozlu ve andropoz kılıklı anglo sakson kişilikler buradaki söylemleriyle en nihayetinde kendi dışındakilere söyleyecek bir sözü çok görür olmuşlardı.son duasını etmeye fırsatı bile olmayan bu zavallıcık içi dolu turşucuk gureba da kuyruğunun en sıkışmış haliyle - e siz de şöylesiniz ama ,diyebilmeyi gururu adına yapmış oldukları büyük kahramanlık saymıştılar..gerektiğinde kullanılmak üzere saklanan sahte gülücük şırıngalarını vücutlarına zerk etmenin bundan daha iyi bir zamanı olmayacaktı......eeeee kalın.. kal demiştim en son.....devam....