- 575 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Açılım....
Memleketin her evine acı çektirmeyi bir şekilde başarmış olan bir bölücü örgütün bizi getirdiği hale bakarmısınız ? Ülkenin maddi ve manevi binlerce sorunu varken, neyi ne adına tartışıyoruz ? Açılım yapalım derken neyi kastediyoruz ? Biz ne yapıyoruz ?
Genelkurmay çok sert..Haklı elbette..Bu vatanı böldürecek değil..Misyonu var…Tek devlet tek vatan…Öyleyse ordu da kendi içinde bağırsak temizliğine girişmeli değil mi ? Aydoğan VATANDAŞ ve Bülent ORAKOĞLU gibi nice tecrübeli kişi nice iddialar attı ortaya..Kitaplaştırdılar defalarca…Şimdi tekrar yazmak saçma olur.Zira yazdık daha evel çok kere...
Ordu da elini taşın altına koyacak o zaman…Böldürtmeyecek ama özeleştiri yapabilecek..Sözde değil, özde demokrat olacak Yaşar BÜYÜKANIT’ın 22 Nisan da dediği gibi..Varsa bir ihanet odağı, acımayacak, kendi eliyle hizaya sokacak..Kol kırılacak ama yen içinde kalmayacak…Kalmamalı…
Akp bu noktada net olmalı…Açık konuşmalı…Neyi ne kadar açacak belirtmeli..Milleti merakta bırakmamalı…Vatanı böldürtmeyeceğini anlatmalı…Kulislerde almadık ki vatanı kulislerde kaybedelim..Bu sadece onların davası değil ki sessizce yürüsün açılım muhabbetleri…Çıksınlar adam gibi anlatsınlar…Asker tepki veriyor kendi tabanına, AKP üstüne alınmıyor, Chp askerden yana tavır alıyor…
Bu ne biçim demokrasi anlayamadık..Vatanı bölen yoksa, Asker Akp’ye sert çıkmıyorsa, her şey güllük gülistanlıksa bu ne gerginlik böyle ? Kim neden şikayetçi o zaman?
Asker böldürtmeyecek, Akp geri adım atmayacak, Chp zaten kendine yakışan cehaletle hiçbir zaman hiçbir konuda uzlaşmayacak hiçbir dünya insanıyla..
Ne olacak o zaman ? Bölücü başına mı danışacağız ? Yoksa darbe mi olmalı ? Chp mi haklı ? Akp bölüyor mu ?
Allah aşkına biri ne olduğunu, anladığı gibi ve bizim anlayacağımız netlikte bir anlatsın..Açılım açılım derken daraldık iyice..