- 2334 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Sevmekten Korkmak
BİRİSİNİ ÇOK SEVERSİN. ONUN İÇİN HER ŞEYİ YAPACAĞINI, ONSUZ HAYATTA KALAMAYACAĞINI, İLERİKİ HAYATINDA HEP ONUNLA OLACAĞINI DÜŞÜNÜRSÜN.
SONRA BİR GÜN HİÇ BEKLEMEDİĞİN BİR ANDA SENİ BIRAKIP GİDER. SEN BİR ŞEY YAPAMAZSIN. ÜZÜLÜRSÜN, AĞLARSIN…
SONRA BAŞKASI KARŞINA ÇIKAR. SANA YAKINLIK GÖSTERİR. ARTIK AKLINDA O DA VARDIR. ÖNCEKİ SEVDİĞİNİ HALA SEVİYOR MUSUNUDR? YOKSA SADECE UNUTAMIYOR MUSUNUNDUR? SEN KİMİ, HANGİSİNİ SEVİYORSUNDUR?
HEP BU İKİLEM İÇERİSİNDESİNDİR. BİR YANLIŞ YAPMAK İSTEMEZSİN. YİNE SEVDİĞİNİ KAYBETMEKTEN YA DA BIRAKILMAKTAN KORKARSIN. KİMSEYE GÜVENEMEZSİN…
KISACA HAYATINI BİTİRMİŞ SAYILIRSIN…
ARTIK SEVMEKTEN KORKARSIN. VE ŞUNU UNUTMAYIN İNSAN BİR KERE SEVER. YA SEVDİĞİYLE BİRLİKTE OLUR, MUTLU OLUR YA DA SEVDİĞİNDEN AYRI KALIR VE BİR BAŞKASINI SEVEMEZ. ÇÜNKÜ; SEVMEKTEN, BIRAKILMAKTAN KORKAR..
YORUMLAR
HEP BU İKİLEM İÇERİSİNDESİNDİR. BİR YANLIŞ YAPMAK İSTEMEZSİN. YİNE SEVDİĞİNİ KAYBETMEKTEN YA DA BIRAKILMAKTAN KORKARSIN. KİMSEYE GÜVENEMEZSİN…
KISACA HAYATINI BİTİRMİŞ SAYILIRSIN…
ARTIK SEVMEKTEN KORKARSIN. VE ŞUNU UNUTMAYIN İNSAN BİR KERE SEVER. YA SEVDİĞİYLE BİRLİKTE OLUR, MUTLU OLUR YA DA SEVDİĞİNDEN AYRI KALIR VE BİR BAŞKASINI SEVEMEZ. ÇÜNKÜ; SEVMEKTEN, BIRAKILMAKTAN KORKAR..
vay beea unuttuğum bişeyleri hatrlattı bana:((
ama güzeldi tebrik ederim:)