sen giderken..
gül yüzlüm..
sen doğduğun gün çok şanslı olduğumu düşündüm ve sen büyüyorken de hep şanslı oldum:) minicik zeytin gibi kapkara gözlerinle bana bakardın ve ben sana gülümserken ,büyüyeceğini düşünür hüzünlenirdim sanki..hüznümün nedeni büyümen değildi tabiki..günlerin hızla geçeceği ve bugünlerin gelip kapıya dayanacağıydı..
senin için, hayallerinin arkasında kale gibi durabildiğin için,istersen herşeyi başaracak kadar azimli ve güçlü olduğun için çok mutluyum..insan aynı anda nasıl bu kadar çok mutlu oluyorken hemde üzülebiliyor açıklaması çok zor..
hani çocuklara sorarlar ya büyüyünce ne olacaksın diye;sana da sorarlardı..sen hep veteriner olucam derdin)içinde bitip tükenmek bilmeyen bi hayvan sevgisi taşıyor olmandı belki bunu söyleten ..hiç bitmedi o sevgi ve sen dediğine ulaştın)işte istediğn oldu..gideceksin..sayılı günler derler ya sayılı günlerin kaldı..beni,,arkadaşlarını, çocukluğunu,genç olurken yaşadığın anılarını,sevdiğin çiçekleri,çok sevdiğin odanı,seni büyüten bu şehri bize ait olan ne varsa bırakıp gidiyorsun..tabiki gideceksin hayatın gerekliliği..ama ben anneyim..yüreğim acıyor..bundan sonra sadece tatillerde kendinden arta kalan zamanlarda geleceğin bi evin olacak burası..odan hep aynı kalacak,kokun hiç geçmeyecek,ben kapıdan tatlımm hadi uyan artık diyeceğim yine ama sen başka yerlerde uyanıyor olacaksın..bu nasıl bişey ki?nasıl alışılıyorki canının yanında olmamasına?onsekiz yıldır her sabah uyandırdığın,aher gece öpüp iyi geceler dediğin,aynı masaya oturup aynı yemekleri yediğin ,geliş saatlerini bekleyip kapıyı hep aynı gülüşle açtığın,bitaneciğinden ayrılmak içime oturuyor..
boşlukta gibiyim şimdiden.en çok sevdiğin yemeği nasıl yaparım?en çok sevdiğin meyvayı nasıl alırım?odandaki sessizliğe nasıl alışırım bilemiyorum..bi kitapta okumuştum;(odan dağınık demekki hala bizimlesin diyordu annesi kızına.)..düzenli ol diye seni sıkıştırırken bir gün gittiğinde odanın hiç dağılmamış olmasının benim bu kadar içimi sızlatacağını düşünmemiştim..
can kızım,işte hayallerini gerçekleştirmek için ilk adımını atıyorsun..umarım başarırsın ve asla kararlarından pişmanlık duymazsın..güçlüsün,sen birşeyi yapacağım dersen yaparsın,sonuna kadar gidersin.sana hep güvendim yine güveniyorum ,sonsuza dek güveneceğimde..
seni çok özlüycem..sen benim kızımdın,paylaştığımdın,hayatımın içindeki ışıktın,beni söylemeden anlayandın..bencilce ama seni kendim için özliycem..biliyorum ki sende özliyeceksin..ne olursa olsun hep yanında,sığındığın kucağın olacağım..seni hiçç azalmayacak,bitmeyecek bir sevgiyle seviyorum..
sana bunları söylebilirdim ,korkum bunları söylerken şimdi yazarken ağladığım gibi ağlamaktı..ve söyleyeceklerimi tamamlayamamaktı..gerçi şimdi de tamamlıyamıyorum..seni çok çok seviyorum..çok un tanımı ne deseler kızım derdim..herşeyimin çoğusun sen..sevgiyle öpüyorum gül yüzlüm...
25.08.2009
YORUMLAR
Sevdiklerle veda hüzündür,yalnızlıktır,birbaşınalıktır çoğu kez.Hele hayatın tüm anlamıysa veda edilen, veda eden için..iç sızıdısır işte o zaman. Ama yeni bir yola çıktığını bilirsen veda edenin, güzel bir yola..Veda edende garip bir keyif ve yanısıra guru gösterir kendini..sevinirsin..gözyaşların tebessümle iner gözlerinden.göz göze değer o an..bilirsin veda değildir..Unutma!Asla vedalaşamadıklarımız da vardır hayatımızda....(yüreğinize sağlık...)