- 708 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
KAN VE ÖLÜM İSTİYORLAR!
Tam çeyrek asırdır hep ölümden nemalandılar,susadıkça kanla susamışlıklarını giderdiler,rantları toprağa düşen gencecik bedenlerin çokluğu oranında arttı. Bu coğrafyada,güzel memlektimin yiğit evlatlarının ölümleriyle güçlendiler,sömürdüler ve kandırdılar veya akılları sıra kandırmaya çalıştılar ülkemin insanını vatanseverlik ve milliyetçilik(!) martavallarıyla
Çirkinliklerinin son bulmasına,üzerinde yükseldikleri kirli rantlarının son bulmasına ve asla bitmesini istemedikleri savaşın bitme ihtimali üzerine paniğe kapıldılar,korktular,tıpkı yarasaların ışıktan korktuğu gibi barış ve kardeşlikten korktular ve korkuları arttıkça çığlıklarının dozuda artmaya başladı.Bildiriler yayınladılar herkesi akılnı başına devşirmeye davet ettiler kıt akıllarıyla,herkes ayağını denk almak zorundaydı,bu ülkede yaşayan herkesi kendileri gibi düşünmeye zorluyordular,zira biliyordularki eğer bu savaş biterse ,bu toprkalarda kürt-türk birbirini boğazlamazsa tarih sahnesinden silinip gidecektiler!
Bu toprakların bağımsızlığı adına kanının son damlasına kadar savaşan Kürt’lerden korktular,aslında hem Kürtlerden hem de kardeşçe yaşamak isteyen Türklerden korktular,yüksek perdelerden ırkçılık ve şövenizm kustular.
Ülkemde artık analar karalar bağlamasın istiyoruz,çocuklar yetim,gelinler dul kalsın istemiyoruz,barış ve kardeşlik içinde yaşamayı arzuluyoruz,biz barış istiyoruz dedikçe onlar barışın"ayrışma ve çatışma" getireceğini savundular, oysa ki zaten ortada çeyrek asırdır süren bir çatışma vardı.
Bitmeli bu savaş,bu çatışma,ülkeme barış ve kardeşlik yakışır,kan ve göz yaşı,lütfen savaş tellalığı yapan hainlere kulak asmayın!