- 521 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
UYANIŞ!!
Dünya nereye gidiyor?
Neden her şey ve herkes hızla değişiyor?
Neden savaşlar oluyor?
Çocuklar neden ölüyor?
Kürsel ısınmanın katilleri neden cezalandırılmıyor?
Ben nerdeyim?
Hangi dünya dayım
Nereye gidiyorum?
Neden hala susuyorum?
Yanı başımda olan savaşlara neden dur diyemiyorum?
Ya siz neden hala susmaktasınız?
Susmayan birilerini bulabilirim umu ile düştüm yollara, kimi zaman çok heyecanlanıp sevindim,kimi zaman da bu yolda ne kadar yalnız olduğumu fark ettim.
Kırık bir kalple dolaşmanın acısı hiç bilir misiniz?
Yada sorduğunuz onca sorunun cevapsız olduğunda ne kadar üzüldüğünüzü
Neden kimse bu sorduğum sorulara cevap veremiyor. Tamam, o zaman sizin bildiğiniz sorulardan başlayalım ne dersiniz?
Dün yemekteyiz programında kimler yarıştı?
Hangi yemekleri daha çok beğendiler?
Yine her zaman ki gibi yersiz miydi eleştiriler?
Peki sizin favori yarışmacınız kim?
50 sarışında neler oldu?
Çok eğlendiniz mi?
Kızların yine değişik idi değil mi kıyafetleri?
O programı sunan adam yine sizi eğlendirdi mi?
Ya diziler hepsi hayattan alınma öyle değil mi?
Yaprak dökümü tam seni anlatıyor?
Aşk-ı memnu hele o daha da heyecanlı?
Bin bir gece ise tam da çocuğunla izleyebileceğin biz dizi mi?
Aklıma başka gelmiyor hadi sen de saymaya başla ben unuttum şimdi hepsini?
Ne kadar da cevaplanması gereken sorularımız varmış ve cevabını bildiğimiz bir sürü anlamsız sorular…
Neredeyse televizyonumuz izlenmez hale geldi öyle ki nereyi açarsak orda bir düzen bozukluğuna rastlamak mümkün, asalak insanlar mı dersiniz, kendini ve ailesinin yarasını meşhur olmak uğruna harcayanlar mı dersiniz, ahlaksızlığın tavan yaptığı porno filmleri bizlere hatırlatan her güne bir dizi mi dersiniz…
Her şey bir kenar da kalsın bizim toplumumuzun en önemli öğesi olan yemek adabını yerle bir eden 5 gerzek insanın bir arada yarıştığı çoğu insanımızın yemek bulabilmek için ekmek bulabilmek için dilendiği bir ülkede beyimiz hanım efendimizin sözüm ona damak tadına uymadığı için yemeği rezil bir şekilde aşağıladığı bir formatta hazırlanmış yemekteyiz programı.
İnanın gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum bizim toplumumuzda böyle bir şey olamaz, olmamalıda ama şimdi bakın insanlara o aptal programda gördükleri ne varsa kendi masalarında kendi sofralarında uygular oldular,yok beğenmedim,yok ağzımın tadı bozuldu yok cart yok curt yani inanın yazarken bile argo kelimeler ile yazıyorum ne yazık ki düşünün onları izlerken içimden ne sözler saydığımı.
Şunu demek istiyorum son olarak; uyanın insanlar başka insanların bu tür eğlence programı adı altında kültürümüzü rezil etmelerine izin vermeyin,gerekirse hiç televizyon izlemeyin.Çok güzel kanalların çok güzel programlarını da görüyorum izliyorum da çünkü hiç biri böylesine rezil değil,
Aksine bütün ailemle birlik de izleyebileceğim programlar sizi eğlendirirken sizden neler götürdüğüne de dikkat edin o zaman inanın daha çok şey kazanmış olacaksınız.
Fulya şahbaz
20.05.2009
• Karamürsel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.