- 839 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
ADI HAYATMIS............'''
adi hayat......baslangctan bugune......once toz pembe basladi hersey ne hayatin ne de gecen zamanin farkinda degldim...sonra ardi ardina hayatin yurudugum yolda onume koydgu engellerle karsilastim...once ailem dagldi hayati ilk o zamn tanimaya basladim....babamn gdisi olmustu hayatin baslangci...duse kalka annemn sayesnde buyudm we ben hayati her yonuyle her zamn bildgimi sanirdm hersye karsi gelebilecegimi hyati bildgimi sanrdim...oysa hayat annemden ibaretms annem hc bi zamn bni gercek hyatla karsilastrmams mger...onumde ki hep annemms hayat sanmism...once ailemi aldi...anneme tutundum herseyimdi tek warligim cnku hayatn acimaszlignda hep onun knatlarinin altndaydim oysa bugun.................hep soledim hayat dedim annemi alma brak yanmda kalsn brak bnmle kalsn dedim....we bugun....annem gtti...hayat annemi de aldi herseyimi aldi...koca bi hic kaldi sadece o da bdenime benligime kus olan ruhum....smdi annem yok yanmda we hayatla tanisali tam 1 yil oluyor dedim hayat megerse annemden ibaretms bnse hep kanmisim hep yanilmisim...smdi annem yok ewt hayat belki sen kazndn herseyi aldn bir bir...artk sawasmiyorum seninle smdi dokunma bna...sana wercek hesabm yok artk dokunma bna....EY HAYAT GCELERCE SOLEDIM SANA YETMEZDI KI GUCUM ANNEMSIZ SABAHLARA CIKMAYA BU GECEDE YAKTIN ISIKLARINI YINE ALAY EDERCESINE...SMDI OLUMDEN GUCLUYUM...UZAK DUR BENDEN....ANNEM KRALICEM ALLAHIM SAHIBN OLSN MELEKLER BAS UCNDA OLSN SENI SEWIYORUM.....
PRENSESN____________________