Gelecek Sekiz Yılım 2
Sakallı camianın dediği üzere ..tü başı açık bayanlarla çalıştım. Hangi erkek bakmamıştır ki? Bende batkım. Bazen suçüstü yakalarlardı beni. Kimi mutlu olurdu kimi ise ertesi gün işe gelirken daha çok giyinimine dikkat ederdi.Ama genelde bayanlar kendilerine bakılmasından rahatsız olmazlardı.Tabii bakmanında adabı vardı. Kendisine bakmak zorunda bırakıldığım bir bayana hayranmı olmalıydım? Bu bakışlarım yüzünden cennet ne kadar uzaklaşırdıki benden,cehenneme ne kadar yakınlaşırdım.
Keşke bu hayattan sonra bu kavramlar olmasa diye çok düşündüm.
“Çok eski, binlerce yıl önce çok gelişmiş bir toplum(Uzaylı demeyelim)çok gelişmiş bir insan topluluğu mesela dünyayı terk etmiş olsun ve gittikleri yerde çok gelişmiş makinalarla ilk insanları yaratmış olsunlar. Ve sonra bazı eksik yönleri yüzünden her birçeşit engelliler doğuyor olsun. İmalat hataları yani. Sonuç olarak yine o dünyayı terk edenler tarafından kura ile ailelere verilmiş olsunlar.”
Gibi garip düşüncelerimde olmadı değil!
Oysa ne güzel yaratıklardı kadınlar. Bakılırlardı. Bakıma baktırmaya doymazlardı. Keşke daha önce daha ulaşılmazlarada çıkma teklif edebilse idim. Ama maalesef yanlarına bile sokulamayıp hayran hayran bakıp daha sonra iş yerinde tuvalette günaha girerdim. Şimdi bunların cezasını çekeceğim galiba. İliklerime kadar günaha bulanmışım. Keşke, keşke daha çok kadınla birlikte olup daha çok mutlu olabilseydim.onlarda benim gibi tuvalet ihtiyacı duyar bnim gibi burunlarını temizlerlerdi.Nelerinden çekinirdim bilmiyorum. Sevgi ise sevgi seks ise seks. Fazlası bile vardı. Öyle ki tesadüfen görüp merhabalaşıp sarıldığım bayanlardan bile etkilenirdim. Göğüslerinin bana dokunması ile uyanır ve günümü öyle bitirirdim.
Daha önce kendimden küçük isteklerde bulunurdum. Ulaşılmayacak şeyler değildiler. Ve hepsini yaptım. Yapamadığım tek şey vardı.. Şimdi ölümümü istedim bunuda yapacaktım. Artık günlerim sayılı idi..Sabah gözlerimi açtığımda güneşe daha bir hayran baktım pencereden. Çok güzel görünüyordu. Ben bitkindim ama sokakta koşuşturan insanlar, güneş renkler ve penceremden giren ılık rüzgar bugün daha güzeldiler.Kaldırımda yürüyen kadınlar daha seksi daha alımlıydılar. Regl dönemlerinde değillerdi herhalde ki daha bir güleryüzlüydüler.Hepsi ile sevişebilirdim bugün. Güzel veya daha güzelleri ile. Gözlerim ışıl ışıl bugün. Keşke şirketteki tek hayran olduğum bölge müdürü yardımcısı ile sevişebilsem.Aman tanrım o kadın! Dudakları göğüsleri kalçaları muhteşem.. Erkek olmanın en zor yanı bu olsa gerek..
Hayallere dalıp örümcek ağı gibi. Yemi avucumun içine kadar getirmek. Zor olsa gerek ama başaracaktım. O kadını her ne pahasına olursa olsun bir gün elde edebilmek umudu ile her fedakarlığı göze alacaktım.
Artık günlerim sayılı ve benim olmalı Hicran..