- 4524 Okunma
- 21 Yorum
- 0 Beğeni
ON ALTI
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
Bu yazı intihar etmiştir
Ruhuna el fatiha...
YORUMLAR
Öncelikle bu güzel çalışmadan dolayı sayın yazara sonsuz hürmetlerimi ve selamlarımı sunuyorum...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Bir insan...
Nelerden meydana gelir?...
Eller ayaklar baş göz kulak falan filan...Yani bir et ve kemik yığını...
Bu insanı kaliteli yada kalitesiz yapan nosyon o insanın eksik uzvu değildir tabii ki...
Bir insanın kalitesi; ekmek yediği tekneye pislememesinden, ekmek yediği yeri arkadan vurmamasından hesaplanır...
Tarihi gerçekleri hiç kimse kendi görüşüne göre yönlendiremez ve yönlendirmeye de hakkı yoktur...
Tarih; yaşanmışlığın vesikasıdır... Şimdi bu gerçekler ışığında bugün bizler her ne kadar geçmiş tarihi okuyorsak gelecek olan nesillerde okuyacaklar...Ve inanıyorum ki bugün benim öğrendiğim ve bu milletin birliğine sekte vurmamak için, kardeşlik bağlarını inceltmemek ve kuvvetlendirmek için yapılan bir yalanı okuduğumdan dolayıdır ki; bu bayrağın üstündeki kırmızının menşei olan KAN'da Kürtlerin kanı yoktur. Çünkü Mynet'teki haberde okuduğum kadarıyla bu vatanın kurtuluşunda canlarını dişlerine katıp şehitlik makamına seve seve koşanların sırtına saplanan kurşunların içinde; Kürt denilenlerin de sıktığı kurşunlar vardır.
Şimdi bu tarihi gerçeklere bakıp... Kalite ve kalitesizlik bağlamında ezeli düşmanımız olan batı nın uyduruk safsatalarına daha fazla ehemmiyet verip kalitesizlerle uğraşmanın ne anlamı var bunu anlamakta zorlanıyorum....Er veya geç hangi insanların hangi kanı taşıdığı ve hangi melanetleri tasarlayıp uyguladığının zerresine kadar tartılıp teraziye konulacağı Rûz-i Mâhşer günü kim kimi kandıracak... Şu geçici dünya hayatında şu güzelim ülkemizde yıllarca, yüzyıllarca kardeşçe yaşamış olan kitleler ne oldu da son 30-40 yıldır kışkırtılmaya çalışılmaktadır... Bir köpek soyunu bulmuşlar beslemişler ve bilmediği dilin sahibi olduğunu söylediği Kürtleri koruyup kollayacağına inandırıp dağlara salmışlar... Ne oldu da Cumhurbaşkanlığına kadar yükselecek bir eşitliğe sahip Kürt kökenli yurttaşlarımızın götlerini kaldırmışlar bu kadar..Akıl iz'an sahibi hangi insan bu ülkede yüzyıllardan beri Kürt kökenlilerin ezildiğini söyleyebilir?.. Bugün baktığımızda en zenginlerin arasında ytüzlerce Kürt kökenli insan varken neden kendi illerine yatırım yapmamaktadırlar?..Bunları düşünecek kadar akıl sahibi olan insana daha fazla bir şey yazmanın mantığıde yoktur..Çünkü tarih gerçekleri yazıyorsa; ki herşey ortaya çıkacaktır, o zaman kimlerin ezilmeye hakkı var kimler bu ülkenin efendisidir hepsi belli olacaktır...
Kısaca...Burası TÜRKİYE..BEĞENMEYEN SİKTİROLSUN GİTSİN...İŞTE BU KADAR...
Metinkaya tarafından 10/3/2009 7:11:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Metinkaya tarafından 10/3/2009 7:13:29 PM zamanında düzenlenmiştir.
farsiler, nesturiler, lazlar, gürcüler, nusayriler, kızılderililer, puştiler, dürziler, keldaniler, ezidiler hepsi türktür
bütün dünya bir gün türk olacak düşman bitecek :))))
bu tür mantık dizgesi ile yazılmış yazıların bilimsellik iddiası ile dipnot taşımaları vb çok komik duruyor.
oysa bu alanda öde gelen etnisite uzmanları esas olarak şu noktaya odaklarınırlar. dilbirliği
yani bu yazı şundn bahsetse analarım deseki kurmanç denilen dil bir türk lehçesidir bunuda açıklasaydı bi tutarlılık görülürdü. ama el insanf başlı başına bir dili olan topluluktan bahsedip bundan bahsetmemek ne bilimseldir nede objektifliktir..
taraf tutmadan kayda düşecek her türlü görüş için amenna ama bu yazıalrın bir bahsettiğim ayrımdan ötürü bu yanı yoktur
Bu Bayrağa İyi Bakın Canlar...
Bu Bayrakta Hepimizin Kanı Var...
Kolay Dikilmedi Kalelere,Surlara...
Kolay Dikilmedi VATAN Hudutlarına...
YURTTA SULH CİHANDA SULH
Öğüdü Olan Yolu İZLEYELİM...
bunu biliyorsaniz niye buna göre yasamiyorsunuz
bunuda merak ettim simdi.
kardeslige inaniyorsaniz o yukaridaki yaziya giriste
gülüse sebep nedir peki.
kusura bakmayin pek inandirici gelmedi sizin kardeslik isteginiz.
hakaret ile ay cok güldüm gibi sözler ile
kardeslik olmaz.ben meftunkaranfilin yazdigi o bölümü okumamistim.böyle dik kafalilik yapmaniz yalnis.
ben yalnis buluyorum.
ki ben kürt toplumu vardir diyorum bunu savunan biriyim.
bir defa üslup cok önemlidir.
Türkiyede yasayip Türkiye aleyhinde yazilip
gülünemez.
iste ozaman da tepkiler baslar sizlere.
ve uzlasmaya varilamaz.
ayni yerde sayarsiniz ve sayariz bu tutumdan dolayi.
Kürt kökenli Türkler vardir bunuda Türkler kabul ediyor zaten
ozaman Kürt kökenli bir Türküm diyorsaniz
güldügünüz seylerede dikkat etmek zorundasiniz.
saygilar.
hicbitmez tarafından 8/26/2009 11:44:51 PM zamanında düzenlenmiştir.
BU BAYRAKTA HEPİMİZİM KANI VAR...
Bu Bayrağa İyi Bakın Canlar...
Bu Bayrakta Hepimizin Kanı Var...
Kolay Dikilmedi Kalelere,Surlara...
Kolay Dikilmedi VATAN Hudutlarına...
Bakın Şimdi Her Yerde Dikili...
Altında Huzur,Mutluluk Var...
Bayrağa Giden Yola Bakın...
Bu Yodan Geçmeye Herkesin Hakkı Var...
Biz Kardeşiz Bilinsin...
Bunu İnkar Eden İnsanlığından Utansın...
Hani Hep Deriz ADEM VE HAVVADANIZ...
İşte Hep Kadeşce Birlikte Bu Vatandannız...
Hak Armarak Gayet Doğaldır...
Parçalamak Bölmek Hayaldir...
Batıdan Doğuye Herkez Özgür...
Kenetlenmiş Kopmayan Bir Halka Zincir...
Bayrağımız Semalardan İnmeyecek...
Dış Düşmanlar Bize Gülemeyecek...
Ulu Önderimiz...
Mustafa Kemal ATATÜRK'ÜN...
YURTTA SULH CİHANDA SULH
Öğüdü Olan Yolu İZLEYELİM...
Tüm Okuyanlara Sayğılarımla...
Her Güzellik İnsanlar İçin Olsun...
Hasan KARAHAN
hasan kardeş böyle demiş bu da sizlere kapak olsun bizler burdayız ..
Efendim aslında Türkler diye bir şey yoktur, Kürtler birgün hamama gitmişler bazı Kürtler hamamda takunyalardan trak truk ses çıkarmışlar Kürtler de demiş ki aha valla bunlar bizim diğer akrabalarımız bizim takunyaların sesinden çıkan Türkklerdir,aslında onlar Kürt'tür, Türk değiller."
sen çok sağol emii çok güldüm.. neyse. ben burda yorum yapan kardeşlerime bir şeyler yaz mak istiyorum ..
ben bir kürtüm aslım kürt ama türkiyeliyim yani türküm ..
ve bundanda gürür duyuyorum ..
selam kardeşim bu deyerli yorumlarınızdan dolayı teşekürlerimi yoluyorum sayfanıza .elbete bu ülkeyi kanımızın sondamlasınna kadar beraberdik göysümüzde imanımızla laz kürt türk demeden hakıyla kazandık allah allah sesleriyle yer gök inlerdi kılıçlarımızın ucunda dünya titredi hiç bir güç engel olmadı birliğimizin karşısında alnımızın akıyla sıyrıldfık onca düşmanın içinden bu güzel vatanı kürdük ve en önemliside bayrağımızı hilalden ve gökkübeden aldığımzı yıldızlarda renginide kürt türk laz çerkez ibrani afınıza sığınarak hatılayamadığım birden çok ırk dil din ayrımı olmadan elazığlı mehmet diyarbakırlı ali istanbullu mustafa maraşlı ekrem izmiri bekirin şehit düşerken akan kanlarının rengini koyduk .
halen bunca olaya ve vatanımın her metre karesinde kürt türk laz çerkez yatıyor..halen bile bunca karmaşaya ve belirsizliğe rağmen elikınalı mehmetler vatana canlarını vermeye seve seve giderler anelerimiz bin bir çileyle büyütüğü evlatlarını vatan sağolsun diye seve seve şehit verirler .güzel kardeşlerim
bunların içinde kürdüde var türküde lazıda peki nedir paylaşamdığımız bü günlerde haberlerde dinlediklerimiz bizleri şaşkına çeviriyor yetmedimi bu bilinmez çarkın dişleri arasından çıkalım artık kür diye bir şey yok peki bende diyeyimki türk diye bir şey yok sonumuz nereye varacak biliyor musunuz yapmayın kardeşlerim
daha geçen senelerde unutmadık.
karanlık güçlerin bize oynadığı oyunlara yenik düşerek vatanımızı hayinler tarafından bölmeye çalıştılar köylerimiz yakıldı halk her biri bir şehre dağıldı köylerimizin çoğu yok oldu gencecik bedenler kimi dağlarda kimi görevde şehit oldu çoğu gençelrimiz ülke dışına yerleşti kimsi hapislerde çürüdü.
şimdi dediğiniz gibi kürt diye bir şey yok ben derim türk diye bir şey yok bir birimize karşı kılıçlarımızı kuşanalm ..yapmayın arkadaşlar..
artık kendimize gelip bu ülkede neler olyor diye düşünme zamanıdır el el vererek bu karanlık hikayeyi çözme zamanıdır bizler kardeşiz kardeştik ve öylede kalacağız bundan kimsenin kuşkusu yada umudu olmasın bunca olaya rağmen bu ülke halen kardeşiz diye biliyorsak demeki bu ülke çok akılı bir halka sahip.
bundan hiç kuşkumuz olmasın kürdüde lazıda türküde sonunda anlayacaktır ..
yazıklar olsun demmeki şimdide kürt yoktu ..
türk yoktu kimliklerimizimi araştıralım kocaman dünya bizlerle uğraştı bizi tanıyorda biz kız verdik kız aldık birlikte savaştık kan döktük demeki şimdi birbirimizi tanımıyoruz öylemi yazıklar olsun bizlere böyle yaparak bizleri ayırmaya çalışanlara bir lokmada biz atıyoruz
tekrar selamlarımı yollar iyi günlerin bizimle olmasnı diliyor bütün kardeşlerime hayatımızda başarının devamını diliyorum sevgi ve kardeşçe kalın..
Sevgili arkadaşım
Bu yazınızı ne kadar iyi niyetlerle yazdığınızı anlayabiliyorum
Konuya ülke bütünlüğü merceğinden bakıldığında;
Kürtleri aynı soy ağacına bağlama çabası aslında güzel bir tutku
keşke bunu tüm insanlar için yapıp, tüm insanların kardeş olduğunu kanıtlayabilsek dünyaya.
Aslında 4 kutsal kitap adem ile havvayı işaret ederken,
bu 4 kutsal kitabın 3 üne mensup gelişmiş ülkeler, kitaplarının aksine Türkiyede yaşayan insanlara siz kardeş falan değilsiniz diyor ısrarla...
Sizin söylediklerinizi ben bir kürt olarak okusaydım eğer
şöyle düşünürdüm;
Galiba bunlar kürt soyunu kabul etmek istemiyorlar.
Veya biri çıkıp çingenelerin Hun Türklerinden türediğini iddia etse ve ben bir çingene olsaydım yine bütün hayallerim
yıkılır 9x8 neşemin yerini şeddi-araban bir hüzün alırdı
Bana göre
daha birleştirici, ayrışımı körüklemeyen, ülke bütünlüğünü
bozmaksızın bir arada daha güzel nasıl yaşarızın cevaplarını
arayıp bulmalıyız.
Bunu sitede objektif, birleştirici ve barış yanlısı olarak tanınan bir üye olarak
samimiyetimle söylüyorum.
bundan sonra ister Türk kökenli ister Kürt kökenli bir vatandaş olsun şöyle yazılar yazmalı
Bir arada elele ve barış içinde nasıl daha güçlü ve insani bir Türkiye
kurarız.
Faydalandığınız araştırmalar ilgimi çekmiş, ben de okumuştum.
ama şu da var. Bazı şeyler söylenirken veya iddia edilirken
zamanlama çok önemli.
başarılar diliyorum size ve katılımcı tüm dostlara
ve dikkatimi çeken bir hususu daha ilave etmek istiyorum.
sayfada tartışmalar kaydadeğer bir olgunluk ve olgunluk
düzeyindeydi bu da baştakilere kadar örnek olsun.
yürekten kutluyorum bu tutumunuzu (hepinizin)
Sevgilerimle
tarihe baktigimizda bir cok savaslar olmus dünyada.insanlar bence bundan ürpermeli biraz.
nekadar belgelerde ortaya konulsa
bir kürt toplulugu var.
var olanin yoklugunu idda da bulunmamali.
ve pkk lilerin bir cogu irak kürdüdür.
cözüm üretemiyorsan sorun olursun.
saygilar.
Kürt olmak nedir; bir insan dilini konuşursa sakıncası nedir?
İyide kardeşim bu insan Antalya’yı mesken tutmuş torağının yüzde atmışını satın almış hitlerin tohumlarından daha mı değersiz?
Adamlar istila etmedi mi Antalya’yı?
Kendi kültürü edebi zaten tükenip yok olmakla karşı karşıya değimli?; aynen öyle.. Konuştukları dil Almancadır… İngilizcedir..
Adamlar istila etmedi mi Güneydoğu Anadolu Projesi çerçevesinde; bir araştırın bakalım bu toprakları kimler istila etmiş? (İsrail menşeli) şirketler hangi boyutta sarmış sarmalamış Anadolu’yu? Konuştukları dil İngilizce İbranicedir.
Hala Trakya da kullanılan bir dil yokmudur? Vardır o kadar hızlı konuşurlar ki takip etmek neredeyse imkansız bir hal alır..
Kısmen Türk kültürü daha fazladır iyi yaşam sürerler yaşam sürerler..
Ama mesele iki ayrı kimliği yan yana getirmek olunca aman yavaş derler öcü bunlar derle pkk derler..
Yavaş gelin yavaş embesili develer!!
Sizler kendi korkaklığınızı bu Kürt halkını Türk milletine öcü gösterdiniz..
Yoksun bıraktınız!
Yoksul bıraktınız!
Kendi içinde örf ve adetini yaşamaya mecbur ettiniz..
Aralarında bazıları sıyrıldı çıktı..
Dün spor haberlerinde bir olay gördüm ve tebessüme ettim düşündüm o an orda olmak istedim o şahsin yüzüne tükürmek için..
Diyarbakır’da bir maç oynanıyor maç sonrası Diyarbakır taraftarı Hazımsızlık yapıyor ki normal olmasa da ben normal diyorum..
O sırada malum kişi kameraların karşısına çıkıyor adeta tehdit ediyor Diyarbakır küme düşer diyor
Bre ahmak adam bre silah tüccarı bre aslını unutmuş herif..
Sen Diyarbakırlı değimlisin?
Sen bu toprakların üzerinde büyümedin mi?
Büyüdün evet iyi biliyorum..
Şimdi bunu neden yazdım..
Bunu şunun için yazdım insanların önüne sunulan hayatlar al bunu yaşa cinsindendir..
Kimse ne kadar çırpınırsa çırpınsın istediği hayata sahip olamıyorsa bu açıkca diyorum devletin ayıbıdır?
Kürt eğer kimlik istiyorsa vereceksin..
Sonrasında sıkıntı yaşarsan aban ve benim gibilerine gideceksin merak etme ben ve benim gibiler bu vatanı ne böler ne böldürür..
Ama sen mutlak suretle insanlara yaşam hakkını vereceksin hiç kimse memleketini bırakıp başka bir yerde yeni hayat aramaz ve aslını unutmaz..
Yukarıda bahsi geçen aslını unutup kendi toprağında kendi hemşerilerinin takımını tehdit ettiği gibi..değil.
Tıpkı Antalyalının Antalya da İzmirlinin İzmir de yaşadığı gibi olur..
Kürt olmak.
Allah kullarını eşit yaratmıştır.
Ama kul haşa sümme haşa kendi Allah ını yaratmakla meşguldür bu dünyanın her yerinde böyledir
Ekmeği olan aç bırakır
Toprağı olan bereketsiz kılar
Suyu olan kuraklığa mahkûm eder
Ve bunların hepsi tıpkı İsrail’in kendi Allah ını tanımasının aynıdır ve işte burası önemlidir..
BÜTÜN DÜNYA ÜZERİNDE DÖNEN TEK VE EN ÖNEMLİ GERÇEK BUDUR..
İsrail gibi kısa zaman önce kurulmuş bir devleti dünyaya hakim kılmak tek gerçek bu değil ama şemada ki ana ilke budur..
Evet Kürt meselesi var tartışmalıyız ama bizler ne yapıyoruz benim şu an yaptığım gibi olayın en ortasında hatta en sonundan müdahil oluyoruz.
Ve başlıyoruz saçmalamaya ve şu anda burada olan şey iki kişi aynı temel konu üzerinde fikir beyan etmeye çalışıyor ama aynı kaba sıçıyorlar!!
Sıçmayın!
Sıçmayalım aynı kaba!
Bizler *okumuzla meşgul iken taharet almasını bilmeyen soysuzlar götlerinin üzerine oturup geviş getiriyorlar ve komünizmin purosunu tüttürüyor..
Dikçede burada dili kalemi dururken sinirlensin mübarek gün ağzı kilitli ama götüyle başıyla yazıyor..
Sinirlendim kusura bakmayın ben atlaya atlaya yazıyorum ne demek istediğimi anlatmaya bakıyorum hepsi bu..
Kısacası Kürt Türk ulusundan olduğunu bilmekte..
Kısacası Kürt PKK denen terör örgütünün gerçekte ne olduğunu bilmekte..
Kürt bölgelere baktığın zaman giden hizmeti ve gitmeyen hizmeti bilmekte..
Ve Allah korkusu ile yaşamakta..
Eğer Kürtün içinde varsa ki PKK yanlısı inanın bana ben İzmirlisinde biliyorum kendi akrabamızda var biliyorum PKK nın içinde ve çok insanlar biliyorum bu vatanın her bölgesinden sizlerde biliyorsunuz..
Neyse Sürçü lisan etikse affedin bence konuya en dibinden vakıf olmak lazım..
Saygılar.
evet dostum bu konuda o kadar çok tezler ve makaleler varki hangisine inanacağımızı hangisini doğru kabul edeceğimizi inanın bende şaşırdım.doğruyu tabi bir Allah bilir.
ayrıca bu konularıda tartışmanın bir anlamı olacağınıda sanmıyorum açıkcası.bize düşen birbirimizi kırmadan gücendirmeden birlik beraberlik ve bütünlük içinde kardeşce yaşamak.tabi bu pkk terör örgütünü ve yandaşlarını hoş gördüğüm anlamına gelmez.onları lânetliyorum.selam ve saygılarımla.
www.sivaslı cengiz. Azbuz.com da bu konularla ilgili bir çok yazılar var isteyen okur.selametle kalın.
sivaslıcengiz tarafından 8/26/2009 3:41:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yüreğine sağlık. Geniş bir araştırma. Ancak doğrular çoğu zaman heyecanların önüne geçemiyor.Heyecanların da ne getireceğini yarınlarda görebilmek gerek. Şimdiye kadar otuz binin üzerinde can aldı. Yarınlarda düşünemeyeceğim kadar vahim sonuçlar doğuracak. Yüzbinlerce insan mağdur olacak. Bunları düşünmek lazım. En basit şekliyle güneydoğu dışında yaşayan ve çalışan güneydoğulu insanların yaşama şekilleri ve işleri aynı kalacak mı? Güneydoğuya doğru bir göç olacak mı, bedeli ne olacak bütün bunları düşünmek gerek. Orada yaşayan insanların durumu ne olacak? vs.vs.vs. Ancak dediğim gibi doğrular heyecanın önüne geçemiyor ne yazık.
sana da hayırlı ramazanlar kardeşim...
yazıyı okuyarak yazsaydın keşke...
kürt meselesinde uzun yılardır bir tiyatro oynanıyor.
bizler de izliyoruz.
o dediklerin de bunun bir parçası...
benim yazdıklarım gerçeklerdir.
gerçeklerin üzerine tükrülse bile gerçek her zaman gerçektir.
ben kürtleri inkar filan da etmiyorum.
ama emin ol ki, kardeşliğe zarar verecek şey, gerçekleri yadsımak ve yalan üzerine yeni bir millet inşa etmektir.
ben şunu iddia ediyorum.
bilgiye belgeye dayalı konuşalım.
bilimin yolundan gidelim...
herşey ortaya çıksın...
kardeşlik dileklerine bilmukabele
sevgili kardeşim, antik çağda kalma köhneleşmiş ideleri bu çağda taşımak veya inanmak sana ağır gelmiyor mu?
biliyorsun yıllar önce bu köhne fikirleri savunanlar şimdi meydanlarda, tv. ekranlarında şöyle diyorlar:
*ben kürt realitesini tanıyorum
*biz bu yolla kürtleri asimile edeceğimizi sanıyorduk. ama yanıldık. yanlışın neresinden dönülse kardır.
*avrupanın yolu diyarbakırdan geçer.
*kürt sorunu vardır. bu sorun ülkenin birinci sorunudur.
*devlet yıllardır kürtler konusunda yanlış yapmaktadır. artık bu yanlışlara son vermenin zamanı gelmiştir.
*...............
yani yıllardır oraya buraya tükürenler şimdi zehir haline dönüşmüş tükürükleri yalıyorlar.
yalama diyoruz.
biz diyoruz ki beynindeki köhneleşmiş ideleri at üzerine tükür. geleceğe kardeşçe yürüyelim.
bu iş karşılıklı inkar etmekle yürümez.
artık tarihten ders alınmalı.
ünlü yazar diyor ki:"üçbin yıllık tarihini bilmeyenler günübirlik yaşayanlardır."
hayırlı ramazanlar
değerli kardeşim
ben kürtler yoktur diye bir şey demiyorum
küfür de edersen kem söz sahibine ait.
ama burada şunu anlamanız lazım. tarihi bilgiler, belgeler neyi gösteriyorsa onu kabul etmek lazımdır. emin ol, kürtleri türk yapmak yada türk göstermek hiç umrumda değil. bu herkese ve herşeye saygısızlık olur. sadece belgeler bunu göstriyor. ben de bunları yazdım.
eğer sen "ben bir kürdüm ve türk değilim" diyorsan bu senin kişisel tercihin saygı duymak gerek. ama bunu bütün bir kürt kütlesi için kullanmak senin yada başkasının hddine değil.
kürtler arasında, kürtlerin türk soylu olduğunu kabul eden yığınla insan var. m. şükrü sekban, m. şerif fırat vb kürt ve zaza kökenli dünya kadar araştırmacı da bunu savunur.
şunu da karıştırma
kürt başka, kürtçülük yaparak milleti bölmek isteyenler başka...
bunu bu millet her zaman ayırmıştır.
kürtçüler, her zaman türk milletini arkadan vurmuş, ruslarla, ingilizlerle vb. işbirliği yapmışlardır.
inşallah kürtlerle ilgili araştırma yapasın ama yapacaksan her tarafı oku. ben alayını okudum. araştyırdım. bu sonuca ulaştım.
makaleyi tekrar oku. eğer bilimsel olarak bir itirazın varsa, bilgiye ve belgeye dayanan bir karşı çıkışın varsa, söz, değiştirecem.
ama naçizane yazının başında yazan kiabı oku. sonra detaylı şekilde konuşalım...
ben kürtler yoktur, dili yoktur diye birşey demedim. ezberden konuşmamak lazım.
ben ayrıca kürtler ismini kart kurttan da almış diye bir şey demedim.
kitabın ismi zaten bu efsaeneye eleştiri ile başlıyor. çünkü bu efsane kürtler hakında bir çok gerçeği örtmüştür.
ben kürtlerin tarihi yalandır da demedim. kitabımda kürtlerin gerçek tarihini yazdım.
lütfen metni oku, değerlendir ve çürüt.
o zaman kimsenin itirazı olmaz.
sen türklerle ilgili birşey demeyebilirsin ama kürtler değil kürtçülerin birçok yayınında türklere hakaret vardır. mesela ape musa dedikleri musa anter'in selçuklu türklerine namussuz dedğini bilyor musun?
dediğim gibi kürtleri kardeş biliriz, lakin türk düşmanlığı üzerine bina edilen bir kürtçülük davasını da düşman belleriz.. işin özü budur.
tekraren yazım oku, sonra çürüt, baş göz üstüne...
ne demiş arif: "bilgiyle dirilen ölmez"
sevgilerimle...
Kardeşim eyvallah ,Pkk savunmuyoruz eyvallah,
terörü lanetliyoruz eyvallah, peki Kürt soyunu inkar etmek ne haddinize anlamış değilim.
Şimdi ben burdan size Kürtçe küfür yazsam demiyecekmisin be insan bu ne? anlamadım demiyecek misin,?
yeter artık insanların değerlerini fazla değersizleştirmeyiniz...bana ne Kürtçü yazar ne de Türkçü yazar ne demiş, safsatasını getirip burda serglemeyin...
Siz ve sizin gibiler burada sadece insanları hırslandırıp nefret aşamasına getirenlersiniz.
İnsanlara bir toplum yoktur demek, bir lisan yoktur demek bu kadar basitinize geliyor demi?
Kahkahalar atın, hatta gülmekten kalkıp zıplayan...
kendinizi komik duruma düşürüyorsunuz, kardeşim biz bir dedik mi Türkler yok şöyleler böyleler, ne mutlu size ki çok büyük yalanlarla örülmüş bir tarihiniz var....
Neymiş dağdaki kart kurt sesinden Kürt doğmuş saçmalık demek ki demek ki bir böcek cz cız dese çerkez diyeceksiniz...
Bunu da yakında avrupa da eğitim görürsem inşallah üstünde çalışacam ve belki de doktora ünvanı alırım...
"Efendim aslında Türkler diye bir şey yoktur, Kürtler birgün hamama gitmişler bazı Kürtler hamamda takunyalardan trak truk ses çıkarmışlar Kürtler de demiş ki aha valla bunlar bizim diğer akrabalarımız bizim takunyaların sesinden çıkan Türkklerdir,aslında onlar Kürt'tür, Türk değiller."
Böyle saçmalık mı olur siz söyleyin böyle saçma sapan söylemlerin altına nasıl olurda imza atabilirsiniz............
Ne ergenekon ne de hiçbir güç bu Kürt toplumunun varlığını kabul edemez...hale getiremez
Tabi 5-6 eylül olaylarıyla ülke karıştırıldı devlet eliyle Ermeni ve Rumlar İstanbuldan sürüldü nasıl olsa yumuşak kayaydılar, sonra sıra kürtlere denk geldi ne yazık ki sert kayaya çarptılar.......
Ben ermenileri savunuyorum bir mana çıkmasın burda müslüman bir milletin içinden gayri müslümlere birlik eli açmak kalleşliktir.Herkes bunu böyle bile................
svglerimlke
meftunkaranfil tarafından 8/25/2009 3:14:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
meftunkaranfil tarafından 8/25/2009 3:22:01 AM zamanında düzenlenmiştir.